Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 20. (Read 54825 times)

full member
Activity: 224
Merit: 100
die K1's zijn nog het minste van mijn zorgen, wou ze als een hebbedingetje.

het is gewoon weeral de grote bedrijven die de kleine beginner in het zak zetten.

bitcoin zou toegankelijk moeten zijn voor iedereen...
zo'n miners zullen niet veel goed doen voor de waarde van bitcoin.

Quote
In other news, we are shipping as per usual like our last update and are doing the best we could but probably simply going to offer full refund soon, I am tired of this toxic community malformed by greed.

Ik hoop dat we full refund krijgen Smiley

hoe bedoel je? waar komt dit vandaan?
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Quote
In other news, we are shipping as per usual like our last update and are doing the best we could but probably simply going to offer full refund soon, I am tired of this toxic community malformed by greed.

Ik hoop dat we full refund krijgen Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ik haat het hé godverdomme...

altijd de achterblijvers hé.

die grote bedrijven hebben weer een beentje voor, het zou toch om zot van te worden zijn.

je doet dan eens een grote (voor mij) investering, in de hoop die er nog mooi uit te kunnen halen...

bah...

idd, dit was ook de eerste en laatste keer voor mij...
Ik dacht dat het een goeie deal was, iedereen dacht dat op dat moment.

Het is gewoon de schuld van avalon. De chips hadden nu ongeveer geleverd moeten worden. Onze miners zouden dan begin september binnen zijn...

In ieder geval rusty: jij hebt zonnepanelen, dus laat hem gewoon rustig hashen en je haalt er uiteindelijk wel je BTC weer ongeveer uit.
En die K1's tja, dat wist je denk ik wel op voorhand, dat die niet gingen ROI'en? Ik heb er ipv mijn originele 4 slechts 2 besteld omdat ik dit inzag. Ik wil ze gewoon hebben om misschien ooit uit te delen aan mensen die geïnteresseerd zijn in bitcoin.
full member
Activity: 224
Merit: 100
ik haat het hé godverdomme...

altijd de achterblijvers hé.

die grote bedrijven hebben weer een beentje voor, het zou toch om zot van te worden zijn.

je doet dan eens een grote (voor mij) investering, in de hoop die er nog mooi uit te kunnen halen...

bah...
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
Erupter blades die 13Mh/s lopen kosten nu BTC5.99

gaat hard met de prijzen (ook met de diff overigens)
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Gezien de laatste prijs update zijn de chips waarschijnlijk waardeloos  Sad

https://bitcointalksearch.org/topic/m.3029465

Quote
With ASICMINER today announcing blades for as low as 3.5BTC, it appeared that Avalon chips that do not mine today are not going to break even any more. While those blades went already out of stock after some hours, the new price for mining rig is officially set. Essentially this means that if Avalon does not ship the remaining chips fully within the next two weeks, they become worth less than their shipping costs.

Ik wacht nog even voordat ik de hex bestel.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Alle mensen die een bestelling beheren hebben een email gehad van marto waarin staat dat de eerste batch borden enkel HEX16A's zullen zijn met een bijgevoegde procedure om uw K16's te switchen naar HEX16A's.
Deze zullen dus normaal gezien sneller geleverd worden.

Ik doe zelf geen aanbevelingen, je moet zelf maar beslissen of je wilt switchen. Als je beslist dat te doen, doe dat dan voor vrijdag. Dat is namelijk de deadline (waarschijnlijk is vrijdagochtend nog oké)

Mijn 'hub' is volledig geswitcht van K16 naar HEX16A...

Quote
Dear, Customers,

After populating the new double power suply design of HEX 16 in Friday, We started testing and the board is working @450 MHz .

@ the moment We are  to make 72 hour burnin test. A few minor adjustments had to be made :

-New buffering algorithm in the PIC

-A few electrolyte capacitors added

We are working on CGMiner drivers for HEX16A  @ the moment .

Also We are making new sample heat sinks for HEX16 in order to provide enough cooling for OC-ed boards

As far the PCB design is now tested and any changes would be only software ( firmware) We are going to place bare PCB order in Friday.

Until the moment We have paid orders for about 500 boards @ the moment and received 2500 customer chips, that have to be populated soon.

If you have placed order and did not paid it yet , please do it until Friday if you want to get in the first batch PCB's

Again this is for HEX16 design only. The K16 design is not tested in full yet so these orders are on hold for now.

DO HAVE IN MIND THAT DELIVERY OF THE AVALON QFN48 CHIPS IS UP TO AVALON!!

But in any case these chips get here we have to be prepared to populate boards ASAP

 

Regards: Martin
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Interessant artikel over de levering van de chips.

http://thegenesisblock.com/800000-avalon-asic-bitcoin-mining-chips-expected-over-next-month/

Als je dit leest dan kan je eigenlijk alleen maar de conclusie trekken dat je als kleine miner altijd achter de feiten aan loopt.

Er zijn nog maar weinig mensen die echt goed geld kunnen verdienen aan btc.

Misschien toch maar gewoon wat btc kopen en die een jaar laten liggen.

Maarja minen is stiekem wel leuk :-)

Ik zeg ook altijd, een hobby mag gerust wat geld kosten.

Laten we dus lekker met z'n alleen verder hobby'en

Interessant artikel. We krijgen onze chips dus binnen 25 dagen.
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
Interessant artikel over de levering van de chips.

http://thegenesisblock.com/800000-avalon-asic-bitcoin-mining-chips-expected-over-next-month/

Als je dit leest dan kan je eigenlijk alleen maar de conclusie trekken dat je als kleine miner altijd achter de feiten aan loopt.

Er zijn nog maar weinig mensen die echt goed geld kunnen verdienen aan btc.

Misschien toch maar gewoon wat btc kopen en die een jaar laten liggen.

Maarja minen is stiekem wel leuk :-)

Ik zeg ook altijd, een hobby mag gerust wat geld kosten.

Laten we dus lekker met z'n alleen verder hobby'en

al valt er weinig meer te hobbyen; met GPU's was het leuk om 2dehands koopjes te zoeken, oude zooi weer aan de praat krijgen, de juiste drivers zoeken en de miner optimaliseren, genoeg koelen enzo
nu koop je een asic miner, je sluit hem aan en thats it
hooguit een keertje flashen of wat koeler, maar dat is niet zo uitdagend als eerst

nog steeds leuk natuurlijk, maar niet meer zo veel als vroegãh Tongue
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
Interessant artikel over de levering van de chips.

http://thegenesisblock.com/800000-avalon-asic-bitcoin-mining-chips-expected-over-next-month/

Als je dit leest dan kan je eigenlijk alleen maar de conclusie trekken dat je als kleine miner altijd achter de feiten aan loopt.

Er zijn nog maar weinig mensen die echt goed geld kunnen verdienen aan btc.

Misschien toch maar gewoon wat btc kopen en die een jaar laten liggen.

Maarja minen is stiekem wel leuk :-)

Ik zeg ook altijd, een hobby mag gerust wat geld kosten.

Laten we dus lekker met z'n alleen verder hobby'en
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Dnaleor

Heb je nog extra marto#1 chips van dddbtc gekocht?

nee, want ik heb nog geen signed message gezien...
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Dnaleor

Heb je nog extra marto#1 chips van dddbtc gekocht?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Even melden dat als iemand zijn chips wenst te verkopen aan iemand die NIET in deze groepsaankoop zit, ik altijd bereid ben een bericht met het groepsaankoop-adres te ondertekenen indien nodig Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
even tussendoor:
mensen die hun K16's of HEX16A's willen upgraden naar een "four in a box" of "eight in a box" kunnen da nu doen:
http://technobit.eu/index.php?id_product=18&controller=product
http://technobit.eu/index.php?id_product=30&controller=product
newbie
Activity: 55
Merit: 0
We moeten de BTC-markt ook een beetje in beweging houden Wink
Volgende stap wordt dan een Monarch...  Grin (?)

Die ROI gaat hoe dan ook een lange adem worden met de toenemende dificulty.
Op zich verstookt ie niet zo extreem veel energie. al doet ie er dan nog 6 maanden over.
Ik laat op dit moment mijn 7950 ook gewoon doorharken.
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
Tel daarbij de uitspraak van Avalon ff bij:
Quote
[...]we are shipping them out at the rate of 40-50k on a daily basis at the moment, [...]
600k chips te gaan... dan hebben we het over een doorlooptijd van ca. 12-15 dagen dat marto's chips op verzending gaan.

Ik ben m.b.t. shipment van mining hardware toch wel flink sceptisch geworden, werkelijk nog niet 1x is er iets op tijd verzonden. Van geen enkel bedrijf en als ik dit soort 'disclaimers' zie dan geeft me dat niet heel veel meer moet. Neemt niet weg dat ik natuurlijk graag zou zien dat martho de chips binnen enkele dagen binnen heeft.

Quote
There is multiple channel which the chips are arriving from various packaging facility to minimize downtime. Please bare this in mind: while we had backup/multiple packaging companies and various delivery routes, things still will go wrong. There is also testing that must be done, then they can split, packed and sent to the EZP coupled with their CN-22 and be on their way.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Tel daarbij de uitspraak van Avalon ff bij:
Quote
[...]we are shipping them out at the rate of 40-50k on a daily basis at the moment, [...]
600k chips te gaan... dan hebben we het over een doorlooptijd van ca. 12-15 dagen dat marto's chips op verzending gaan.
dit zou verzending in de eerste week van september betekenen dan?
Ik weet niet hoe lang het verzenden duurt...
Hopelijk productie 2de week van september...
Verzending 3de week van september?

Hoop dat het niet veel later gaat zijn, anders gaat ROI idd een probleem worden.
newbie
Activity: 55
Merit: 0
Tel daarbij de uitspraak van Avalon ff bij:
Quote
[...]we are shipping them out at the rate of 40-50k on a daily basis at the moment, [...]
600k chips te gaan... dan hebben we het over een doorlooptijd van ca. 12-15 dagen dat marto's chips op verzending gaan.
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
De vraag is ook hoe betrouwbaar dit document is.
Volgens dit document is alleen zefir uitgeleverd, en als ik de berichten een beetje volg zouden er al zeker minimaal 130k chips uitgeleverd moeten zijn. Dat zie ik hier in het document niet terug.


Als iemand ze ontvangt moet die persoon er natuurlijk wel melding van maken vooralleer de sheet bijgewerkt kan worden.

Edoch als er 130k geleverd zijn dan zitten er nog 800k voor die van martho. En in geval er maar 800k besteld zijn heb je het nog steeds over een goeie 600k wat er voor zit.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Klopt inderdaad, maar als je de berichten op avalon website zelf ziet, 800k chips is 80 batches dus qua aantallen zit die sheet wel in de richting.
Pages:
Jump to: