Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 12. (Read 54785 times)

member
Activity: 90
Merit: 10
Mocht er iemand nog 2 kwijt willen voor euro's hoor ik het ook graag natuurlijk Smiley

Dus chips + bord gewoon in euro's (voor de toen geldende wisselkoers)
full member
Activity: 155
Merit: 100
Op hoeveel komt het hex bord? anders wil ik wel iemand zijn order overnemen.

het bord kost ongeveer 40 EUR. Mensen die de miner willen verkopen zullen jou wel contacteren denk ik Smiley

Ik heb er 4 over Tongue
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Op hoeveel komt het hex bord? anders wil ik wel iemand zijn order overnemen.

het bord kost ongeveer 40 EUR. Mensen die de miner willen verkopen zullen jou wel contacteren denk ik Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Gelukkig :p

ik had het opgeschreven, maar dat papiertje ligt ergens veilig weg op een locatie waar ik niet elke dag ben (en de walletfile ligt daar NIET, uit veiligheid Smiley )

maar het probleemis dus opgelost en heb al signed messages verstuurd naar marto.
Momenteel zijn 144 chips voor refund en 199 tegen refund op een totaal van 605 chips.
full member
Activity: 155
Merit: 100
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
door het feit dat het al zo lang geleden is dat ik die wallet geopend heb, ben ik blijkbaar het wachtwoord vergeten.
Gelukkig had ik het opgechreven, ik kan er echter pas donderdag naar de locatie waar het wachtwoord ligt.
dus geen paniek.

Ik heb ondertussen aan marto gevraagd zeker geen refund over te maken naar dat adres (uit voorzorg)


edit: had een helder moment, heb het teruggevonden :p


legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Een beetje meer duidelijkheid:

Hi marto,

I understand the situation, it's not looking good Sad


But the members of my group buy want some answers:
All ofthem ordered and paid for PCB production, most of them ordered HEX16A (or switched to HEX16A)

1) If they request refund for their chips, will they get refunded and if so, will they also get a refund for the shipping cost? Or will they need to accept the miners
2) If they request to receive the miners, what will be approximatly the date that you will be able to send the miners?

I will post a signed message in a few minutes with the number of chips for refund and for miner production. I will also need to send you the "order numbers list" again because some people who ordered together to save shipping costs want a refund and other don't want a refund.

This message will be updated daily. If people don't respond, count them as "I want my miner" and not as "I want refund"

thx in advance
HI,
The chip refund request - I did already asked Jhon.K to do it. I do not have a confirmation .
As soon the request is done by Avalon Jhon. K will send coins to the participants , that want a refund.
Of course if somebody with ordered miner refund his chips he'll get also refund for the shipping.
I got an agreement with zefir and he'll send about more than 4000 chips my way this week.
So I'll be able  hopefully to dispatch all ordered miner until the end of next week.




Ik ga over een uurtje de eerste "stemming" van de chips posten in dat topi, gesigned met het adres.
Wat de verzendkosten betreft: sommige mensen hebben samen in een "hub" besteld. als niet iedereen in die hub een refund wil, dan zal je moeten proberen regelen met de mensen die levering willen of je je deel van de verzendkosten terug krijgt. Ik ga daarvoor NIET bemiddelden.
Als iedereen van dezelfde hub een refund wenst, dan kan dekost terugbetaald worden via de persoon die de bestelling gedaan heeft. In ieder geval, contacteer de persoon die de bestelling geplaatst heeft en bekijk de situatie.

Zoals ik reeds heb gezegd, mensen die niet tijdig laten weten dat ze een refund willen dus de deadline van marto overschrijden - deadline is nog onbekend) zullen automatisch hun miners ontvangen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Stemmen heeft blijkbaar wél nut

Marto baseert zich op het aantal chips géén refund wil om er bij te bestellen


dus beantwoord aub de vraag duidelijk: refund of geen refund.

Als ik geen antwoord ontvang op het moment dat marto de stemming afsluit, dan is het automatisch "geen refund"...
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Stemmen heeft geen nut meer

Antwoorden op mn bericht heeft voorlopig geen nut meer, want de chips worden sowieso terugbetaald aan marto.

wat de opties nu zijn staat nog niet vast. Wanneer er info is, zal ik wer iedereen een bericht sturen met de vraag wat ze willen
De mogelijkheden gaan waarschijnlijk één of meerdere van de volgende zijn:

1) terugbetaling chips zonder terugbetaling wat je al betaald hebt
2) levering van de miner
3) terugbetaling chips en uw bord bij marto laten en wachten op gen2 chips

Als je refund wilt kan je beter stemmen. Anders doet marto mischien lastig met refund  Wink.

ik zal vannacht de stemmen dan posten Wink
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Stemmen heeft geen nut meer

Antwoorden op mn bericht heeft voorlopig geen nut meer, want de chips worden sowieso terugbetaald aan marto.

wat de opties nu zijn staat nog niet vast. Wanneer er info is, zal ik wer iedereen een bericht sturen met de vraag wat ze willen
De mogelijkheden gaan waarschijnlijk één of meerdere van de volgende zijn:

1) terugbetaling chips zonder terugbetaling wat je al betaald hebt
2) levering van de miner
3) terugbetaling chips en uw bord bij marto laten en wachten op gen2 chips

Als je refund wilt kan je beter stemmen. Anders doet marto mischien lastig met refund  Wink.
member
Activity: 97
Merit: 10
Stemmen heeft geen nut meer

Antwoorden op mn bericht heeft voorlopig geen nut meer, want de chips worden sowieso terugbetaald aan marto.

wat de opties nu zijn staat nog niet vast. Wanneer er info is, zal ik wer iedereen een bericht sturen met de vraag wat ze willen
De mogelijkheden gaan waarschijnlijk één of meerdere van de volgende zijn:

1) terugbetaling chips zonder terugbetaling wat je al betaald hebt
2) levering van de miner
3) terugbetaling chips en uw bord bij marto laten en wachten op gen2 chips


En toch stem ik tegen een refund Tongue  lol

Hoor wel wat de opties zijn dan weinig keus lijkt mij.
Maar persoonlijk denk ik dat je met Gen2 chips zelfde hebt als nu met de huidige chips. dus daarom zal ik wel mooi gevonden hebben de de miner gewoon werd geleverd.
Zoals besteld. en mensen die um dan nie willen moeten het maar zien te slijten op marktplaats of zo XD

Maar goed houd ons op de hoogte Tongue
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Stemmen heeft geen nut meer

Antwoorden op mn bericht heeft voorlopig geen nut meer, want de chips worden sowieso terugbetaald aan marto.

wat de opties nu zijn staat nog niet vast. Wanneer er info is, zal ik wer iedereen een bericht sturen met de vraag wat ze willen
De mogelijkheden gaan waarschijnlijk één of meerdere van de volgende zijn:

1) terugbetaling chips zonder terugbetaling wat je al betaald hebt
2) levering van de miner
3) terugbetaling chips en uw bord bij marto laten en wachten op gen2 chips
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Blijkbaar worden de chips gerefund. De 50% is bereikt...

Maar wat bedoelt marto met dit bericht?
Zijn engels is niet al te goed Tongue

Quote
For the ordered boards they are scheduled for populating in wednesday.
So no refund there except if somebody takes your place. The needed chips for this will be bought from zefir
I'll send a message to jhon.K to do refund now.
Everybody that ordered and paid PCB's will get them no refund there.
Everybody that wants chips will get them too.
This is efective for both GB1 and GB2

Martin

ik weet dus niet of een refund voor ons wel mogelijk is, aangezien we onze borden al betaald hebben...

Ik update asap als er info is.

edit: het ziet er dus naar uit dat we idd geen refund krijgen, al is het misschien mogelijk dat refund van de chips miogelijk is als je wat je al betaald hebt bij marto laat (wat er met de shipping costs gebeurd weet ik niet)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Theoretisch krijgen we ze nog eerder met zephir chips Smiley

lol, dus strategischhet een goed idee voor een refund te stemmen Tongue

MAar ik ga dat toch niet doen, want misschien (héél misschein) kijkt hij naar het aantal mensen die vragen voor een refund om te bepalen hoeveel chips hij gaat bestellen bij zefir
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Theoretisch krijgen we ze nog eerder met zephir chips Smiley
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Nou hoe dan ook als je je miners hebt betaald krijg je gewoon je miners.

Hij haalt de chips (dezelfde die wij besteld hadden) bij zephir.
Zephir had een aantal groupbuys al heel vroeg opgezet, dus "sneller" ze chips.

Hij heeft dus mensen van een bepaalde batch (zijn GB) een refund laten krijgen en zelf de chips gehouden als ik zijn thread goed lees. Kortom hij heeft/krijgt ze sneller als martho.. en martho neemt ze weer van hem over. Hoe martho dat administratief doet, maakt mij eigenlijk niets uit; als we maar de miners krijgen zonder bij te betalen en dus sneller als de orginele chip groupbuy, snap je het nu nog? hahahaha

Lees ff stukje van mij en martho op page 37.. Ik heb het hem op de man af gevraagd omdat ik ook niets zou hebben aan lege hex bordjes.

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Marto74 zegt zojuist dat hij de chips bij zefir voor de originele prijs wordt aangekocht.
Zijn dat dezelfde chips of andere chips die op de HEX16 passen?
Ik volg het de laatste tijd niet echt meer.

Op dit moment weet ik niet wat ik liever heb. Refund of afwachten/andere opties als deze er zijn.
Als de order van mijn HEX16 kan worden ge-refund + ook de chips dan liever een refund.

Natuurlijk wel jammer voor Marto74, dat hij al van alles heeft aangeschaft (1000+ bordjes en componenten ervoor), zoveel tijd en moeite er in steekt. En dan denk Avalon doodleuk telkens niet uit te leveren.

het zijn dezelfde chips...

DUs wat de group buy ook doet, wij krijgen onze miners sowieso... (wel met vertraging natuurlijk)

edit: tenzij je liever refund hebt, maar dan denk ik dat je géén refund gaat krijgen voor uw kosten voor het bord.
member
Activity: 83
Merit: 10
Marto74 zegt zojuist dat hij de chips bij zefir voor de originele prijs wordt aangekocht.
Zijn dat dezelfde chips of andere chips die op de HEX16 passen?
Ik volg het de laatste tijd niet echt meer.

Op dit moment weet ik niet wat ik liever heb. Refund of afwachten/andere opties als deze er zijn.
Als de order van mijn HEX16 kan worden ge-refund + ook de chips dan liever een refund.

Natuurlijk wel jammer voor Marto74, dat hij al van alles heeft aangeschaft (1000+ bordjes en componenten ervoor), zoveel tijd en moeite er in steekt. En dan denk Avalon doodleuk telkens niet uit te leveren.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ik heb niet veel tijd vandaag, maar een beetje goed nieuws:

marto zal chips aankopen van zefir als er een meerderheid voor een refund is tegen de normale prijs,
dus mensen die hun bord reeds betaald hebben kunnen het uitgeleverd krijgen tegen de normale prijs, geen extra kosten (wel veel vertraging natuurlijk...)

als je voor refund gaat weet ik niet wat er gebeurd met de huidige kosten die je betaald hebt voor de aankoop van je bord...

het is ook zo dat wat je nu ook stemt, dit geen invloed heeft op het verdere verloop van je order.

Als je bvb voor refund stemt (en er komt een refund), kan je later nog steeds chips bestellen en je miner laten leveren zodat je kosten voor het bord niet verloren zijn. (hoe vreemd het ook klinkt)
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Net de mail ontvangen.

Er is al meer dan 50% signed voor refund. Dus ik denk niet dat wij nog veel invloed hebben. In geval van refund wil ik minimaal ook de verzendkosten van de miner terug. Hoe kijken jullie daar tegenaan ?

Alwind check mijn PM met martin ff Smiley
Desnoods koopt hij zephir chips Smiley

Page: 37

Zijn die chips al geleverd ?

Ja en nee, hij heeft meerdere batches.. sommige al binnen en sommige nog niet.. en die sommige nog niet waren te laat voor een refund maar heeft ie wel verzendbevestiging voor zover ik begreep Smiley
Pages:
Jump to: