Pages:
Author

Topic: P2P.Gent - Bitcoin meetup 36 - Dinsdag 29 december vanaf 20:00 - page 16. (Read 90796 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
morgen rond de middag post ik hier het adres en de naam van het café!
Ik zal het logo van bitcoin op een A4 blad afdrukken zodat we herkenbaar zijn Wink
full member
Activity: 224
Merit: 100
met de block erupter usb en de bitfury's heb je iets meer nodig dan wat een standaard usb poort kan leveren.
Het moet dus een powered usb hub zijn.

Het zijn powered USB hubs

wat is de amperage van de hubs?
(hoeveel A is de output dus)

groeten
newbie
Activity: 55
Merit: 0
met de block erupter usb en de bitfury's heb je iets meer nodig dan wat een standaard usb poort kan leveren.
Het moet dus een powered usb hub zijn.

Het zijn powered USB hubs
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ik heb ook een PCI-e kabeltje te koop (dat _rusty_ in principe zal meebrengen Wink )


als er interesse is in Casascius munten wil ik er wel een aantal verkopen,
ik heb verschillende 1BTC en 0.5 BTC brass versie van 2013 beschikbaar (incl certificaat), PM mij voor prijsinfo
full member
Activity: 224
Merit: 100
met de block erupter usb en de bitfury's heb je iets meer nodig dan wat een standaard usb poort kan leveren.
Het moet dus een powered usb hub zijn.

Ik zou ook graag mijn pci-e flex 1x -> 16x en mijn 16x->16x kabels wegdoen, want die liggen hier nog in de weg.
(ideaal voor GPU miners)
(repost, i know)
newbie
Activity: 55
Merit: 0
Iemand die toevallig een USB hubje liggen heeft waar minstens 5 stroomvreters (miners) op kunnen?
die deze zal/wil meenemen/verkopen. tegen bitcoins/litecoins ?


ik heb nog 8 port en 10 port USB hubs liggen, nieuw in verpakking, van mijn oude FPGA farm

Ik weet wel niet of je geen externe power supply nodig hebt om er bv ASICs mee te poweren

Verder heb ik nog een pak GPUs en motherboards/coolermaster combo's die ik kan liquideren
sr. member
Activity: 322
Merit: 250
damn;
ik vrees dat ik het niet zal halen.
misschien een volgende keer!

Veel plezier hé, mannen!
Drink maar een Duvel voor mij.
member
Activity: 123
Merit: 10
Hey,

Ik kan misschien komen! Smiley
full member
Activity: 224
Merit: 100
Iemand die toevallig een USB hubje liggen heeft waar minstens 5 stroomvreters (miners) op kunnen?
die deze zal/wil meenemen/verkopen. tegen bitcoins/litecoins ?

of cash?

Met vriendelijke groeten

Stijn De Clercq
full member
Activity: 178
Merit: 100
Ik ga er de eerste tijd niet zijn. Jammer. (examens hé one of the worst periods in the year).
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik zal er ook bij zijn.

leuk!

we zijn al met 5 nu!
full member
Activity: 191
Merit: 100
Ik zal er ook bij zijn.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Hallo !
Heb echt wel veel belangstelling hoor en zou er graag ook zijn dinsdagavond in (het dus nader te bepalen) praatcafe in de buurt van Sint-Pietersstation. Mijn vraag is echter of het voor gevorderden enkel is ? Zou graag voorzichtig starten met aankoop van Bitcoins en zou ik er dus voor raadgevingen om veilig te starten terecht kunnen?
met dank bij voorbaat en goede groeten
Sas

iedereen is welkom. We gaan gewoon wat praten, het is zeker geen ingeikkelde lezing ofzo;
Dus kom zeker af, je kan al voor een paar euro bitcoin kopen als je wil!
Sas
newbie
Activity: 2
Merit: 0
Hallo !
Heb echt wel veel belangstelling hoor en zou er graag ook zijn dinsdagavond in (het dus nader te bepalen) praatcafe in de buurt van Sint-Pietersstation. Mijn vraag is echter of het voor gevorderden enkel is ? Zou graag voorzichtig starten met aankoop van Bitcoins en zou ik er dus voor raadgevingen om veilig te starten terecht kunnen?
met dank bij voorbaat en goede groeten
Sas
full member
Activity: 224
Merit: 100
Ik zal er zeker zijn.

Ik neem ook mijn grote zak met pci kabels
PCI extenders (1x naar 16x)
en pci extenders (16x naar 16x)
mee indien er interesse zou zijn hiervoor.

groeten
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik vooral tijdens een weekend, de rest van de week is werkweek met onregelmatigere uren (IT)

we kunnen het volgende keer dan eens in het weekend doen. Eventueel kunnen we dit afwissleen om de 2 weken of om de maand. Telkens bvb op dinsdag en daarna op zaterdag. Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
De datum van de eerste meet zou volgende week dinsdag zijn (19 november) om 20:00 uur in een café dicht bij het station Gent-Sint-Pieters. Ik ga nog eens kijken naar een café dat goed bereikbaar is voor clonekiller, maar heb er al één in mn hoofd. Gewoon een praatcafé dus Smiley

Als je niet kan, géén nood, er komen zeker nog wel meets Wink

neem gerust zaken mee die je wilt showen of verkopen. Of cash als je van iemand bitcoins zou willen kopen. Dé ideale gelegenheid om veilig trades te doen Smiley

Dit café zal geen bitcoin aanvaarden, maar ik wil gerust als middleman fungeren: ik betaal in fiat en je kan mij BTC betalen. Ik zal een qR-code van mn publiek adres meenemen Wink
sr. member
Activity: 322
Merit: 250
Ik heb wel interesse, eigenlijk.
Voor mij is het allemaal gelijk; elke avond van de week is oké, behalve de woensdagavond.
full member
Activity: 178
Merit: 100
En Dendermonde!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ik spreek ergens volgende week waarschijnlijk af met _rusty_ omdat hij nog een paar miners in ontvangst moet nemen. Ik zal een café uitzoeken in de buurt van het station Gent Sint-Pieters zodat het toegankelijk is voor Clonekiller én zodat het voor iedereen makkelijk bereikbaar is (dus ook voor mensen die met de trein zouden willen komen uit Antwepen, Brussel of Brugge ofzo)

Als ik een datum met hem heb afgesproken, laat ik het hier weten.

Pages:
Jump to: