Pages:
Author

Topic: P2P.Gent - Bitcoin meetup 36 - Dinsdag 29 december vanaf 20:00 - page 11. (Read 94558 times)

member
Activity: 76
Merit: 10
Present!

Baziel is anders echt wel een bompacafe zenne. Ik wil niet zagen maar het is niet al te geschikt voor een info/-zuipavond.

een bitcoin meet is dan ook geen zuipavond Tongue
Maar de 1ste februari kunnen we gerust na de meet nog gaan zuipen, tis namelijk het einde van de examens Wink

dat is nu eens een goed idee!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Present!

Baziel is anders echt wel een bompacafe zenne. Ik wil niet zagen maar het is niet al te geschikt voor een info/-zuipavond.

een bitcoin meet is dan ook geen zuipavond Tongue
Maar de 1ste februari kunnen we gerust na de meet nog gaan zuipen, tis namelijk het einde van de examens Wink
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
Present!

Baziel is anders echt wel een bompacafe zenne. Ik wil niet zagen maar het is niet al te geschikt voor een info/-zuipavond.

Ik vond het op de eerste meet anders wel uitermate geschikt. Gezellig, makkelijk berijkbaar, niet te luide muziek, zodat praten mogelijk blijft, genoeg plek om te zitten.
Ideaal :p.
newbie
Activity: 11
Merit: 0
Present!

Baziel is anders echt wel een bompacafe zenne. Ik wil niet zagen maar het is niet al te geschikt voor een info/-zuipavond.
full member
Activity: 224
Merit: 100
ok, mijn eerste examen is de 8ste Cry Dat gaat weer moeilijk worden.

Ik heb de 9de een presentatie over c# dus SAFE!!! ik zal er wel maar even blijven, want de dag erna is het 9u lang mijn apps testen Cheesy
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ok, mijn eerste examen is de 8ste Cry Dat gaat weer moeilijk worden.

ik ga er ook nie lang zijn.

Kom zeker de keer erna af (op 1 februari), dan hebben alle studenten juist gedaan met de examens (ik heb mn laatste de 31ste januari!)
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
ok, mijn eerste examen is de 8ste Cry Dat gaat weer moeilijk worden.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik zit in het midden van de examens de 7de, maar zal normaal gezien rond 22:00 uur nog wel even enen komen drinken Smiley
Ik zal de plaats op voorhand wel weer reserveren.
Met andere woorden, de mensen die er eerst gaan zijn, zouden best het bitcoin logo afdrukken en op hun tafel zetten. De "gereserveerde plaatsen" kan je aan de toog vragen, ze zullen er wel van weten.
newbie
Activity: 9
Merit: 0
Ik zou 7 januari wel graag van de partij zijn. Nog veel onderwerpen waarover ik kan bijleren. Reminder is alvast ingesteld!
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
mijn eerste deelname is ook meegevallen, tot 7 jan!

PS: koelen3 ik zat naast je, zo weet je ook wie ik hier ben

Ik heb deze meet moeten missen, maar als mijn examens een beetje goed vallen ben ik er de 7de wel terug bij denk ik Smiley
newbie
Activity: 53
Merit: 0
mijn eerste deelname is ook meegevallen, tot 7 jan!

PS: koelen3 ik zat naast je, zo weet je ook wie ik hier ben
Sas
newbie
Activity: 2
Merit: 0
Ook ik was aangenaam verrast door de spontane en aangename sfeer en, last but not least, de zeer welwillende medewerking van eenieder. Met dank en zeker voor herhaling vatbaar.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
De mensen die me vroegen of litecoin een goede investering is, kunnen best dit artikel eens lezen:
http://thegenesisblock.com/bitcoin-litecoin-ratio-returns-historic-norm-peercoin-climbs-200/

Ik zou pas litecoin beginnen kopen als de koers rond 0.025-0.020 BTC staat. Ja, je zal wat geduld moeten hebben, het kan nog enkele maanden duren tegen dat we die prijzen zien. Maar volgens mij is het nu niet echt een goed moment, tenzij litecoin ineens veel meer gebruikt zou worden, maar ik zie hieromtrent niet zoveel positieve signalen.

Ik heb het grootste deel van mn LTC stash verkocht boven 0.045 BTC per stuk Wink
newbie
Activity: 18
Merit: 0

Ik hoop dat de nieuwe mensen wat bijgeleerd hebben, en de anciens gezellig hebben kunnen bijpraten. Smiley


Jazeker, nogmaals bedankt voor de goede uitleg.  Cool
newbie
Activity: 29
Merit: 0
Was een gezellige meeting, en nieuwe contacten gemaakt Smiley.
Mensen kunnen mij ook gerust een pm sturen met vragen, Ivb met altcoins enzo...

Eind deze week maak ik een post over Coin O Matic voor de miners onder ons.
Met toelating van de moderator van dit forum uiteraard.


Groeten en 
       alvast tot 7 januari....

Ps: Voor een beetje gratis grondstoffen check deze tread: https://bitcointalksearch.org/topic/free-100-amazon-ec2-credit-for-cpu-mining-photoshares-or-anything-else-345073
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Het was weer gezellig: méér dan 20 mensen!
Enkele oude bekenden, maar ook veel nieuwe gezichten.

Ik hoop dat de nieuwe mensen wat bijgeleerd hebben, en de anciens gezellig hebben kunnen bijpraten. Smiley

tot de volgende keer!



Voor de volledige lijst, zie de eerste post in dit topic.
legendary
Activity: 1022
Merit: 1007
Sooner or later, a man who wears two faces forgets
Sfeer was geweldig.
Mochten er nog mensen zijn die uitleg nodig hebben over bitcoin of scrypt-mining, PM mij gerust.
full member
Activity: 224
Merit: 100
Dan zal ik dat morgen doen Wink

Mochten er nog mensen zich geroepen voelen om extra uitleg te geven. Voel u vrij Wink


groetjes
Extra info over?

On my way to the gathering Smiley

Rigs
België en bitcoin
Fiscaal
marketeering
Fpga programming
Hoe bitcoin in elkaar zit
etc...

Ik ben ook onderweg
newbie
Activity: 29
Merit: 0
Dan zal ik dat morgen doen Wink

Mochten er nog mensen zich geroepen voelen om extra uitleg te geven. Voel u vrij Wink


groetjes
Extra info over?

On my way to the gathering Smiley
full member
Activity: 224
Merit: 100
Komt er iemand die iets kent van fpga programmeren? Verilog schrijven ed..

Ik zie dit volgend semester pas.
eventueel kan je eens een mail sturen naar
http://www.linkedin.com/pub/hans-ameel/3/b7b/580

want ik weet dat hij zijn eigen fpga geprogrammeerd heeft


Ik heb ondertussen al een ferme dosis dafalgan binnen en wat siroop.
We gaan er toch invliegen!

grtz
Pages:
Jump to: