Pages:
Author

Topic: P2P.Gent - Bitcoin meetup 36 - Dinsdag 29 december vanaf 20:00 - page 10. (Read 147472 times)

member
Activity: 76
Merit: 10
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
pfff, kheb de dag nadien examen, maar kzou toch eens langs durven komen ze. Tongue Die unieke doos wil ik wel eens zien! Smiley
member
Ik kijk er al naar uit!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Kzal proberen wat vroeger te komen, maar ga sowieso die avond eerst nog wat studeren. Ben er tegen 9 uur ofzo Smiley
En ben enorm benieuwd! Ik heb eergisteren al wat milibits op mn MyCelium gezet, had dit dus niet moeten doen Tongue
newbie
Activity: 29
Merit: 0
Ik heb horen waaien dat er een zeer interessante doos zou geshowd worden... uniek in belgie...
We zullen onze betaalapp ook beschikbaar houden. Breng dan wel best een mobiele wallet mee zoals mycelium.

als teaser zal ik maar aangeven dat ik een vendingmachine mee breng, maar ik heb wel 2 man nodig om het
ding uit mijn auto te halen want hij weegt 45 kg. En ik heb al rugklachten...

Via de betaalapp kunnen we ook direct op een tablet de consumpties met BTC afrekenen, dus morgen is het de eerste keer dat iedereen alles kan betalen met BTC en als ze geen BTC hebben, kunnen ze direct via de machine op hun wallet zetten.

Het enige dat je moet hebben is een wallet op een smartphone of laptop die je meebrengt (dat kan je best voorbereiden want installatie/sync kan soms wel even duren)

mvg,

W.

Leuk Leuk!!

Ik help je wel. ben er vanaf 7uur...
newbie
Activity: 55
Ik heb horen waaien dat er een zeer interessante doos zou geshowd worden... uniek in belgie...
We zullen onze betaalapp ook beschikbaar houden. Breng dan wel best een mobiele wallet mee zoals mycelium.

als teaser zal ik maar aangeven dat ik een vendingmachine mee breng, maar ik heb wel 2 man nodig om het
ding uit mijn auto te halen want hij weegt 45 kg. En ik heb al rugklachten...

Via de betaalapp kunnen we ook direct op een tablet de consumpties met BTC afrekenen, dus morgen is het de eerste keer dat iedereen alles kan betalen met BTC en als ze geen BTC hebben, kunnen ze direct via de machine op hun wallet zetten.

Het enige dat je moet hebben is een wallet op een smartphone of laptop die je meebrengt (dat kan je best voorbereiden want installatie/sync kan soms wel even duren)

mvg,

W.
newbie
Activity: 29
Hopelijk is er terug wat volk.

Voor Vragen ivb omtrent het minen van altcoins(litecoin enzo..) kan je gerust terug terecht bij mij.

Alvast tot morgen!
member
Activity: 69
Ik zit momenteel ook volop in de examens maar ik zal misschien ook aanwezig zijn, ik ben zeer nieuwsgierig naar de unieke doos.
newbie
Activity: 9
De nieuwsgierigheid groeit hier toch ook.

Ik heb nog iemand doorverwezen naar de meeting omdat ik me zelf moeilijk echt kon vrijmaken voor een verplaatsing en omdat er op de meet meer snuggere mensen dan ik zou zitten Wink.  Het zou iemand zijn die ook bezig is met iets op te zetten, dus ik hoop dat die persoon kan komen.
legendary

Ik kan er me al iets bij voorstellen!

Ik kijk er alvast naar uit! Cheesy
full member
Activity: 191
Merit: 100
legendary
De meeste mensen komen alleen.

Het grote voordeel is: zelf al ken je niemand, je hebt altijd minstens één gezamelijk onderwerp om over te spereken.

inderdaad...
Ik kende eerst ook niemand. Maar na 2 meets verandert dit snel Smiley
Het is echt een gezellige, ongedwongen sfeer.
legendary
Klinkt interessant, zou gerust een kleine ingang willen betalen in btc om de kosten te betalen.

Zijn er trouwens nog mensen die alleen zouden gaan?
Zou men vriendin ni meenemen aangezien ze niet zo een grote interesse heeft ervoor en men vrienden ook niet :c

de meets zijn volledig gratis en brengen enkel geld op voor het café Wink
dat event dat ik plan, daar heb ik nog niet echt een idee van. Vermoedelijk vind ik wel sponsors (heb voldoende contacten). Vrije bijdragen zijn natuurlijk altijd mogelijk Wink

en ja, je ziet maar of je je vriendin meeneemt. Ik waarschuw u al op voorhand dat er "niet veel" vrouwen zullen zijn Wink
member
De meeste mensen komen alleen.

Het grote voordeel is: zelf al ken je niemand, je hebt altijd minstens één gezamelijk onderwerp om over te spereken.
legendary
Activity: 1274
Haha dat klinkt als een avond om te zuipen  Wink
Kzal nog zien als k ga passeren, ben zeker dat wel gezellig zal zijn.

Vind wel spijtig dat er geen presentaties of zo kleine besprekingen zijn zoals een actieve discussie tussen de mensen over bepaalde onderwerpen.

die discussies zijn er wel hoor. Maar ze worden niet "geleid".

Ik ben bezig aan mn masterproef over bitcoin, en er zal wel eens een event rond gemaakt worden. Eventueel met andere sprekers in Gent.
Maar verwacht dat ergens in april ofzo. Een event heeft toch wat voorbereiding nodig. Het is nu nog een vaag idee Wink

Klinkt interessant, zou gerust een kleine ingang willen betalen in btc om de kosten te betalen.

Zijn er trouwens nog mensen die alleen zouden gaan?
Zou men vriendin ni meenemen aangezien ze niet zo een grote interesse heeft ervoor en men vrienden ook niet :c
legendary
Haha dat klinkt als een avond om te zuipen  Wink

Vind wel spijtig dat er geen presentaties of zo kleine besprekingen zijn zoals een actieve discussie tussen de mensen over bepaalde onderwerpen.

die discussies zijn er wel hoor. Maar ze worden niet "geleid".

Ik ben bezig aan mn masterproef over bitcoin, en er zal wel eens een event rond gemaakt worden. Eventueel met andere sprekers in Gent.
Maar verwacht dat ergens in april ofzo. Een event heeft toch wat voorbereiding nodig. Het is nu nog een vaag idee Wink
legendary
Haha dat klinkt als een avond om te zuipen  Wink

legendary
Het is wat je er zelf van maakt Smiley

Er zijn geen presentaties, gewoon gezellig een avondje babbelen op café. Sommige mensen zijn nieuw en worden door meer ervaren mensen geholpen met hun eerste stapjes in de bitcoinwereld, anderen verkopen grafische kaarten of asics aan elkaar; Sommigen zijn er om te netwerken, anderen zitten er gewoon om wat te praten over de toekomst...

Het is gewoon een héél gezellige avond Smiley

Ikzelf zal wat later zijn, ik ga eerst nog wat studeren die avond. Tegen half10 ofzo zal ik er zijn. Maar elke keer was er minstens 20 man, dus zonder mij gaat die avond ook gewoon door Wink

In ieder geval is iedereen welkom!!

En als het nu niet zou passen, op de eerste pagina van dit topic vind je al een lijst met de volgende data Wink
legendary
Ik zal waarschijnlijk ook komen met men vriendin. Wat is het plan eigenlijk? eerste keer dat ik zou komen.
Is het een info avond met presentatie enzo?
Zou graag wat info hebben over wat de meeting inhoudt.
Heb net ook gezien dat er dranken kunnen gekocht worden voor btc?

Of een zuipavond?
Want kan dan men tijd nuttiger spenderen aan electriciteit en mechanica blokken xd
newbie
Activity: 53
net bitpay geintegreerd in de website van m'n vakantiestudio, wil op de meet van 7 jan wel een demo geven als het internet meewil.
Pages:
Jump to: