Pages:
Author

Topic: P2P.Gent - Bitcoin meetup 36 - Dinsdag 29 december vanaf 20:00 - page 8. (Read 94460 times)

newbie
Activity: 5
Merit: 0
Hey Bitcoin Gentenaars,

Ik ben bezig een overzicht te maken van alle Bitcoin meetups in België. Zie: http://meetups.bitcoinassociation.be/

Heb net de Bitcoin Meet Gent toegevoegd. Laat me zeker iets weten als jullie weet hebben van andere Bitcoin meetups!

Bedankt.
newbie
Activity: 29
Merit: 0
zoals gewoonlijk zal ik terug aanwezig zijn de 25ste Smiley

Als er terug mensen zijn die info hebben ivb met het minen kan je bij mij terecht.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ondanks de iets lagere opkomst dan verwacht, was het alweer een zeer gezellige avond! Smiley


Voor de mensen die meer info willen, verwijs ik naar Khan Academy:
https://www.khanacademy.org/economics-finance-domain/core-finance/money-and-banking/bitcoin/v/bitcoin-what-is-it
newbie
Activity: 53
Merit: 0
zal er ook zijn;
ik zag vorige keer in de baziel een tv + digicorder in onze hoek, nu was ik aan het denken: laptop + hdmi? + tv = ideaal om site/demo te tonen. Als de digicorder aan internet hangt dan zou een sluiks geplaatste router ook veel problemen kunnen oplossen. Zal er maar net op tijd geraken dus ik zal geen router meehebben maar we kunnen op z'n minst eens checken wat de mogelijkheden zijn Wink
newbie
Activity: 7
Merit: 0
1 feb '14 - aanwezig Smiley
member
Activity: 76
Merit: 10
ik wil ook wel nog wat kopen maar geen volle 0.5 bTC...
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik wil eventueel voor 10 of 20 EUR kopen, zodat ik mn palmkes kan betalen Wink
Maar 300 EUR cash heb ik momenteel niet, ik zit quasi 100% in BTC en edelmetaal Tongue
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
Iemand die ik ken zou graag 0,5 bitcoins verkopen en vroeg aan mij of ik dat kon fixen. Is er iemand die interesse heeft om die bitcoins te kopen op de bitcoinmeet deze zaterdag? Ik zou de trade graag voor cash doen en in een vertrouwde omgeving. Smiley Fair market price volgens bitcoinaverage he. Wink PM me!
member
Activity: 76
Merit: 10
Klinkt allemaal wel heel goed...

Ik ben in ieder geval al voor!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Het is misschien wat vroeg, maar de meet van 3 juni dreigt weer midden in de examens te vallen.

Ik stel dus een aanpassing van de kalender voor.
Wat denken jullie om deze te vervroegen naar donderdag 22 mei en ergens pizza te gaan eten ter ere van Laszlo Pizza Day ?

Laat maar iets weten Smiley

een maand daarna kunnen we dan gewoon verder met het standaard schema en zijn de examens vermoedelijk voor de meeste studenten onder ons weer gedaan.


PS: tot zaterdag!
Ik heb vrijdag mijn laatste examen ooit, dus wil gerust zaterdag na de meet nog wel een paar uur op café gaan Wink

member
Activity: 76
Merit: 10
Leuk om zo iemand in ons midden te hebben!

Wees welkom!
newbie
Activity: 1
Merit: 0
Hi,

ik plaats op bitcointalk misschien niet veel, maar bij deze laat ik jullie weten dat ook ik aanwezig zal zijn op 1 februari.
Ik ben een van de co-directors van de Belgian Bitcoin Association. (www.bitcoinassociation.be)

Groeten!
legendary
Activity: 1022
Merit: 1007
Sooner or later, a man who wears two faces forgets
Ik zal helaas niet aanwezig zijn, ik heb dam een reunie.
full member
Activity: 224
Merit: 100
Ik kan eerlijk zeggen dat ik door de meeting in december nu al ben begonnen met LTC te minen aan 0.7 per dag.
Zeer informatief, en vooral grote thanks aan _Rusty_ zeer vriendelijk en was altijd bereid om mij te helpen en te informeren.

Weet niet of ik er deze keer zal bij zijn, als ik mijn vrienden die ondertussen ook al zijn begonnen met minen door deze avond ook meegaan zal ik er ook zijn.



you make me blush  Grin

1feb zal ik er terug bij zijn.
Indien er nog mensen vragen zouden hebben, ik sta graag voor jullie klaar Wink

groeten
newbie
Activity: 56
Merit: 0
Ik kan eerlijk zeggen dat ik door de meeting in december nu al ben begonnen met LTC te minen aan 0.7 per dag.
Zeer informatief, en vooral grote thanks aan _Rusty_ zeer vriendelijk en was altijd bereid om mij te helpen en te informeren.

Weet niet of ik er deze keer zal bij zijn, als ik mijn vrienden die ondertussen ook al zijn begonnen met minen door deze avond ook meegaan zal ik er ook zijn.

newbie
Activity: 55
Merit: 0
op welke exchanges kan je kopen. Ik ga er vanuit dat ook hier de machine te programmeren is voor verschillende exchanges ?

Als er een API is waarmee je op de exchange kan transacties doen, dan moet dat lukken. Anders kan je altijd in theorie een Bot gebruiken die voor jou inlogt op de exchange en aankopen doet
member
Activity: 106
Merit: 10
newbie
Activity: 29
Merit: 0
xa4
member
Activity: 71
Merit: 10
OK, i got it ... thx voor de replies. Toch nog een vraagje : op welke exchanges kan je kopen. Ik ga er vanuit dat ook hier de machine te programmeren is voor verschillende exchanges ?

xa4
newbie
Activity: 55
Merit: 0
Heb mij verkeerd uitgedrukt denk ik. Stel dat je online (mobiele) wallet leeg is, dan zou je bijvoorbeeld via de machine uw eigen bitcoins vanop een "bitcoinbankrekening" kunnen oververschrijven ….

Wat je nu doet is EUR in de machine steken en BTC kopen op een exchange en die direct naar je address (QR code) laten versturen

Als je je eigen bitcoins wil hebben dan kan je een online wallet gebruiken om je PDA wallet bij te laden

Quote
Maar ik denk dat er in België momenteel geen regelgeving is, dus niet veel te doorgronden is ... maar dat zal wat te simpel zijn. KYC/AML normen zijn volgens mij normen en dus geen wetgeving/regelgeving en eventueel zijn die normen niet van toepassing indien je in persoonlijke naam handelt (cfr. de geruchten dat Huobi CEO zijn persoonlijke bankrekening gebruikt) Maar ik weet er eigenlijk niets van en ben eigenlijk aan 't gissen. Weet jij welke problemen/opstakels er zijn in België mbt regelgeving/wetgeving rond Bitcoin ? 

Je gaat in Belgie moeilijk een bank vinden die jou een bedrijfs rekening ter beschikking gaat willen stellen, ze zijn allemaal als de dood bevreesd voor fraude gevallen (bv waarbij je exchange als witwas mulle wordt misbruikt). Je zal bv een Poolse bank moeten zoeken
Pages:
Jump to: