2 Poi in merito a questa mail, che ho ricevuto pochi minuti fa:
We wanted to issue a quick reminder to all folks that we are rapidly approaching the official release of our crypto-linked debit cards. For those unaware, the debit card makes it easy to instantly spend and withdraw your CoIntellect earnings.
For a limited time, we will be offering free debit cards to all those who purchase BASIC contracts. This offer expires at the end of the month.
These debit cards will be physically mailed to you and will require activation. Once activated, they can be used for almost anything.
•Withdraw cash from an ATM
•Spend your favorite cryptocurrency
•Transact with any MasterCard merchant internationally
As mentioned above, simply purchase a BASIC contract and you will automatically be enrolled for a free debit card. If you have no BASIC contract but want receive payouts from cointellect to card, please fill request card form, these requests will be processed after BASIC contracts owners, at second step.
Happy Mining!
Sincerely, CoIntellect Staff
dal momento che la spesa per un contratto basic mi pare eccessiva, conviene chiedere lo stesso la carta? Sarebbe comunque gratuita o l'attivazione richiede una fee?
3 Ultima cosa: ho richiesto un pagamento sul wallet doge di 40€, tempo medio di ricezione?
Io più per curiosità che per altro, ho fatto qualche starter... tempo fa... oltre al solo mining... prima tutto sembrava filare liscio...
Ma ormai, da una settimana, vi pagano con affanno, dopo 3-4 gg, oppure vi fanno rimbalzare i pagamenti indietro e poi voi li rifate e loro ve li rimettono di nuovo in conto...
Sta storia ormai dura da troppi giorni !!
All'inizio sembrava solo un ritardo di 2, 3 o 4 giorni... adesso se fate una richiesta di pagamento, vi fanno aspettare giorni e giorni, e poi vi rimettono i soldi in conto..