Pages:
Author

Topic: Όγδοο συνέδριο FOSSCOMM - 6-8 Νοεμβρίου - page 6. (Read 25428 times)

legendary
Activity: 975
Merit: 1003
Αν ο αλλος δεν καταλαβαινει οτι μεσα σε μια κοινοτητα υπαρχει αλληλεγγυη, εχουμε λογο.
Και εγώ που έρχομαι από Σάμο δεν θα ζητήσω λεφτά για να έρθω(που είμαι και φοιτητής κιόλας). Δεν έχεις λόγο να ζητήσεις λεφτά για τα αεροπορικά ξαναλέω.

Το budget που θα δείξω σχετίζεται με το booth, και έχει τα πράγματα που θα χρειαστώ για να το φτιάξω, όχι για την κάλυψη μεταφοράς των speaker.

Αν θες κάνε crowdfunding εκτός του budget..
(btw έχεις βάλει περισσότερα απο 40ε για τα αεροπορικά)
sr. member
Activity: 387
Merit: 250
Αν ο αλλος δεν καταλαβαινει οτι μεσα σε μια κοινοτητα υπαρχει αλληλεγγυη, εχουμε λογο.
legendary
Activity: 975
Merit: 1003
για τα αεροπορικά μιλάω.
ειναι 40-50ευρω πανε ελα απο θεσσαλονικη αν κλεισεις τωρα
Άλλο κατάλαβα..
Δεν ξέρω, θα γινόταν πολύ φασαρία από πολλούς αν έβαζες και τα αεροπορικά σου στο budget..
Προς το παρών άστο
Ας γίνει φασαρία, για καλό σκοπό είναι τα έξοδα
Όχι, δεν έχουμε λόγο

40e κάνουν τα εισιτήρια, δεν είναι πολλά. Θέλω να είναι καθαρό και straightforward το budget
sr. member
Activity: 387
Merit: 250
για τα αεροπορικά μιλάω.
ειναι 40-50ευρω πανε ελα απο θεσσαλονικη αν κλεισεις τωρα
Άλλο κατάλαβα..
Δεν ξέρω, θα γινόταν πολύ φασαρία από πολλούς αν έβαζες και τα αεροπορικά σου στο budget..
Προς το παρών άστο
Ας γίνει φασαρία, για καλό σκοπό είναι τα έξοδα
legendary
Activity: 975
Merit: 1003
για τα αεροπορικά μιλάω.
ειναι 40-50ευρω πανε ελα απο θεσσαλονικη αν κλεισεις τωρα
Άλλο κατάλαβα..
Δεν ξέρω, θα γινόταν πολύ φασαρία από πολλούς αν έβαζες και τα αεροπορικά σου στο budget..
Προς το παρών άστο
legendary
Activity: 3416
Merit: 1142
Ιntergalactic Conciliator
Είδα και την παρουσίαση του GeoFor και νομίζω είναι μια χαρά αναλύει όλα τα βασικά σημεία στο τι είναι το bitcoin.
legendary
Activity: 3416
Merit: 1142
Ιntergalactic Conciliator