Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 15. (Read 54825 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Even een gematigd positieve update tussendoor:

cg miner drivers are ready.
HEX 16 hashing @ 370 Mhz with a few tweaks to be done





Hij zit al aan 370 Mh, normaal zou dat moeten stijgen naar 450 zodat we aan een totaal van 7.2 Gh komen per miner.

Als ik alles invul (excl shipping en stroomkosten) zit er bij een levering begin oktober zelfs nog een beetje winst in.
Pas zelf gerust aan naar uw eigen situatie: http://mining.thegenesisblock.com/a/f981469669

Als je uitgaat van een verlies van de kosten voor het miningbord en een full refund zou krijgen, is het in de meeste gevallen (zelfs inclusief stroomkosten) nog steeds voordeliger om de miner aan het werk te zetten. ZO wordt het verlies kleiner dan de kost van het mining bord dat je al betaald hebt.

(vraag is wel hoeveel je betaald hebt voor je chips. Ik heb mijn persoonlijk gemiddelde aankoopprijs van BTC gerekend. Dit kan natuurlijk wel hoger uitvallen als je meer betaald hebt voor je BTC)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Als ik voor iemand moet bevestigen dat hij chips heeft in deze groepsaankoop en daarmee wilt "stemmen" voor refund, maat het hier dan weten.
Post zelf in het topic 'vote for refund with x chips' en ik zal uw bericht quoten en zeggen dat deze chips afkomstig zijn van deze group buy
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Marto will we also be getting refund on the board hardware/shipping costs etc when chips are going to be refunded from your GB?
This is postponed until Monday for now
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
marto74 heeft aangegeven dat hij een refund zal aanvragen, zodra een meerderheid op 16 september een chip refund wil.

Ik denk dat we er dus bijna zeker vanuit kunnen gaan dat er een refund zal plaatsvinden, tenminste zo komt op mij de animo van de gemiddelde 'avalon groupbuy chipkoper' over.

We zullen hier dus rekening mee moeten houden.

Dit brengt mij tot de volgende vragen voor marto74:

Is het misschien mogelijk om alsnog aan chips te komen, eventueel met discount van een andere groupbuy of Yifu?
Is het misschien mogelijk om een partial chip re-fund van Yifu te krijgen?
En wat is de intentie van marto74 is ten opzichte van de betaalde hardware. Gaat hij deze re-funden en tegen welk percentage, als er geen chips meer komen?

Zijn er nog andere vragen voor marto74?

En misschien het beste als jij, dnaleor, dit aan marto74 vraagt.
Volgens mij heb jij wel goed contact met hem, toch?

member
Activity: 90
Merit: 10
Update: Remaining Batches ship within 12h

I was notified today that the remaining 3 batches will ship within 12h, which essentially means they left Avalon HQ and are in the hands of logistic services.

Not sure if you are happy or disappointed by this update, but nevertheless: please double check and ensure that you have entered and locked your shipping destination for the remaining orders. If you did not, your chips will be kept back and you waste precious time of maximum potential mining income.



Dus dit lijkt erop dat de chips al onderweg zijn!?!

Voor mij persoonlijk geen probleem aangezien ik niet voor de stroom hoef te betalen. Dus met Die RoI zit het wel goed
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Das opzich wel apart natuurlijk marto laat niets van zich horen over de vragen van de refund..
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
A minute ago my email alarm ringed... the order page had changed... and i read one batch changed to "Prepare-shipping". Smiley


Great news.
Thanks for the update sebastian  Smiley

Lijkt erop dat er chips onderweg zijn, dus wie weet is marto74 ook nog aan de beurt?

https://bitcointalk.org/index.php?topic=187660.1000;topicseen
member
Activity: 97
Merit: 10
Laten we eerst kijken wat Marto voorstelt want uiteindelijk is het zijn groep buy.

inderdaad.

Ik ga nu geen actie ondernemen, want alles is nu weer gebaseerd op hypotheses en veronderstellingen (als dit, dan dat... etc)
We moeten eerst duidelijkheid hebben wat marto gaat doen. Maar op zich ben ik wel te vinden voor het scenario van de gen2 chips (en nu maar hopen dat ze uitleveren en dat alles 100% compatibel is)

wat contacteren betreft: veel mensen willen hun emailadres niet vrijgeven, dus sommigen moet ik altijd via PM contacteren.




Idd afwachten maar ik heb zoiets van doe maar gewoon gen1. chip of gen2 op op zeer korte termijn leverbaar zijn.  de extra kosten zullen ook wel te overzien zijn dan. Tongue
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Laten we eerst kijken wat Marto voorstelt want uiteindelijk is het zijn groep buy.

inderdaad.

Ik ga nu geen actie ondernemen, want alles is nu weer gebaseerd op hypotheses en veronderstellingen (als dit, dan dat... etc)
We moeten eerst duidelijkheid hebben wat marto gaat doen. Maar op zich ben ik wel te vinden voor het scenario van de gen2 chips (en nu maar hopen dat ze uitleveren en dat alles 100% compatibel is)

wat contacteren betreft: veel mensen willen hun emailadres niet vrijgeven, dus sommigen moet ik altijd via PM contacteren.


full member
Activity: 155
Merit: 100
Laten we eerst kijken wat Marto voorstelt want uiteindelijk is het zijn groep buy.
newbie
Activity: 55
Merit: 0
een mogelijke optie is wanneer de refund is toegekomen op onze wallet dit bedrag er te laten staan en enkel die mensen die expliciet een refund vragen terug uit te betalen.
Lijkt mij een strak plan...
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Ik hoop dat marto duidelijkheid geeft wat betreft de full refunds aangezien de borden zelf nog niet gemaakt zijn.
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
ik denk dat iedereen zoiezo even goed moet nadenken of hij/zij dit nog een keer wil met gen2 chips
tegen de tijd dat die chips bekend staan ze waarschijnlijk net zo zwak in de markt als gen1 chips nu, laat staan als ze (op tijd?) geleverd worden...

het lijkt er toch steeds meer op dat de tijd van individuele miners voorbij is...
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
een mogelijke optie is wanneer de refund is toegekomen op onze wallet dit bedrag er te laten staan en enkel die mensen die expliciet een refund vragen terug uit te betalen.

Wanneer gen2 kan besteld worden wordt met dat geld onmiddellijk bij de eerste group buy die beschikbaar is (liefst natuurlijk rechtstreeks via marto) een nieuwe batch chips besteld. Hopelijk kosten ze maximaal evenveel als de gen1-chips.

Als er zou moeten bijbetaald worden heeft iedereen de keuze: het extra bedrag storten of toch nog een refund...

Op die manier verminderen we het aantal transacties en blijft het redelijk duidelijk.

Dit alles natuurlijk in de veronderstelling dat

1) die gen2 chips werkelijk 100% backwards compatible zijn met gen1
2) marto nog steeds de goesting heeft om verder te doen met zijn technobit-project
3) en last but not least: dat avalon de gen2 wel degelijk gaat leveren!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
pffff, wat een miserie allemaal...

Ik ga eens goed moeten nadenken over hoe we dat allemaal praktisch kunnen regelen. Vergeet niet dat er een groot deel van de mensen hier niet eens op de hoogte zijn van de problemen.

bvb hoe moeten de "hubverantwoordelijken" alles regelen. Zij hebben de bestellingen van de miners gedaan. Die mensen moeten misschien beginnen navragen of een refund mogelijk is, enz...

man man man... Ik begin die avalon-chinezen stilaan beu te worden, wat een onprofessioneel gedrag!


als iemand ideeën heeft hoe dit af te wikkelen, laat maar iets weten. Ik zit zelf ook met mn handen in het haar

full member
Activity: 155
Merit: 100
Quote

A
unsubscribe from this list    update subscription preferences  

Mijn vote gaat naar een refund.
Lijkt erop dat er zowiezo geen andere keus gaat zijn.

Ik laat de hardware dan bij marto74 en wacht op de gen2 chips en prijslijst en beslis dan of ik de miners nog wil ontvangen?

Ik ben bang dat je straks geen losse chips kunt kopen en dat je dan weer met een group buy mee moet doen.
full member
Activity: 155
Merit: 100
Mooi dit. Refund en daarmee de nieuwe chips kopen is het advies dus.

Mijn voorstel. Technobit doet een refund en koopt van dat geld nieuwe chips. En zodra die binnen zijn sturen ze mij de miner.
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
full member
Activity: 155
Merit: 100
Avalon ASIC
Now accepting refunds from any and all order dates
Due to delays we are now offering full refund in bitcoin for all the Avalon Generation One orders made on any date, It is advise for people to request refunds due to the delay and raise of bitcoin difficulty.

The update refund form can be found on the main store site, linked here.
Due to phishing attempts and spam, any refund request not made containing the original order email and phone number will be automatically rejected by the system and marked as spam, so please bear this in mind.

Avalon Generation Two Chips 55nm
Those who have invested in time and money on Avalon Generation One based devices and clones can rejoice in the fact we had the foresight to make Avalon Generation Two chips completely backward compatible in every way with 110nm generation one chips, which can be expect to go on sale Late October 2013 for immediate shipping. Avalon will no longer participate in any kind of pre-ordering.

Developers and Hobbyists should keep an close eye on our github account as we will be releasing the 55nm chip specification and reference design soon!

Copyright © 2013 BitSyncom LLC, All rights reserved.
You are receiving this email because you have expressed interests in the Avalon ASIC Bitcoin Miner

Our mailing address is:
BitSyncom LLC
187 Wolf Road, Suite 101
Albany, NY 12205
Pages:
Jump to: