Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 13. (Read 54785 times)

full member
Activity: 155
Merit: 100
Net de mail ontvangen.

Er is al meer dan 50% signed voor refund. Dus ik denk niet dat wij nog veel invloed hebben. In geval van refund wil ik minimaal ook de verzendkosten van de miner terug. Hoe kijken jullie daar tegenaan ?

Alwind check mijn PM met martin ff Smiley
Desnoods koopt hij zephir chips Smiley

Page: 37

Zijn die chips al geleverd ?
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Net de mail ontvangen.

Er is al meer dan 50% signed voor refund. Dus ik denk niet dat wij nog veel invloed hebben. In geval van refund wil ik minimaal ook de verzendkosten van de miner terug. Hoe kijken jullie daar tegenaan ?

Alwind check mijn PM met martin ff Smiley
Desnoods koopt hij zephir chips Smiley

Page: 37
full member
Activity: 155
Merit: 100
Net de mail ontvangen.

Er is al meer dan 50% signed voor refund. Dus ik denk niet dat wij nog veel invloed hebben. In geval van refund wil ik minimaal ook de verzendkosten van de miner terug. Hoe kijken jullie daar tegenaan ?
sr. member
Activity: 322
Merit: 250
Op hoeveel komt het hex bord? anders wil ik wel iemand zijn order overnemen.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
aighhtttt... excuses!

Maar goed, maybe kun je vragen wat er met de rest van de order gebeurd?
Wil ik wel weten voordat ik ga stemmen..

Ik bedoel lege HEX16's zonder chips heb ik geen niets aan..
Dan wacht ik liever als je begrijpt wat ik bedoel.. Of alles refunden van de order (miners dus erbij) of laten komen..

heb wat vertragng met de berichten, kwam iets tussen.

Er staat duidelijk in het bericht dat ik daar geen garanties over kan geven...

(zo meteen zal je het ook ontvangen)

Zoals je kan lezen heb ik zelf contact gezocht met martin aangezien hij dit niet ergens duidelijk neerzet.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
aighhtttt... excuses!

Maar goed, maybe kun je vragen wat er met de rest van de order gebeurd?
Wil ik wel weten voordat ik ga stemmen..

Ik bedoel lege HEX16's zonder chips heb ik geen niets aan..
Dan wacht ik liever als je begrijpt wat ik bedoel.. Of alles refunden van de order (miners dus erbij) of laten komen..

heb wat vertragng met de berichten, kwam iets tussen.

Er staat duidelijk in het bericht dat ik daar geen garanties over kan geven...

(zo meteen zal je het ook ontvangen)
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Uhh ik wil niet stoken ofzo; hahahaha maar beetje research bracht mij zojuist dit Smiley

Hi Martin,

When batch 1 goes for a refund, what will happen with the HEX16 orders and shipping costs? Will that be refunded also?

Thanks,

Mike
Hi
all ordered and paid miners are secured with chips
If the group goes for refund the coins for the participants that have assembly will be used to get chips for them from Zefir

Regards: Martin

So i ordered 3 hex and have chips from batch 1,  sono matter what happens.. i will get the miners? Is that right? Even if the batch 1 want a refund?

Great.
YES

Ik stem dus tegen refund..
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Mochten de chips duurder zijn, kunnen er altijd minder chips besteld worden voor diegene die geen extra BTC willen uitgeven. Ze kunnen dan zelf altijd later nog extra chips bestellen om hun miner met extra chips uit te breiden als ze dat willen. Enige probleem zijn dan de K1, omdat die maar 1 chip hebben.

Eerst maar eens de specs en prijs afwachten van de nieuwe chips.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
aighhtttt... excuses!

Maar goed, maybe kun je vragen wat er met de rest van de order gebeurd?
Wil ik wel weten voordat ik ga stemmen..

Ik bedoel lege HEX16's zonder chips heb ik geen niets aan..
Dan wacht ik liever als je begrijpt wat ik bedoel.. Of alles refunden van de order (miners dus erbij) of laten komen..
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Het beste is om de groupbuy door te laten gaan met gen2 chips ipv. gen1 chips.
Mochten ze duurder zijn, wat ik niet verwacht, beslissen we op dat moment wat we gaan doen.

We hebben in ieder geval weer een scenario met een potentiele positieve ROI!

Ik verwacht ook dat marto74 meegaat in dit verhaal, er veranderd voor hem dan niet veel.

Wat betreft leden die niet reageren en nergens weet van hebben.
Dat is heel vervelend, en jij, dnaleor, hebt natuurlijk de verantwoordelijkheid om de groupbuy succesvol te leiden op je genomen.
Echter hebben alle leden ook zelf de verantwoordelijkheid om de status van hun investering te volgen, om zodoende ook mee beslissingen te kunnen nemen. Als ze deze verantwoordelijkheid niet nemen, worden beslissingen voor hun genomen.
Misschien een idee om via pm alle email adressen te verzamelen, zodat belangrijke beslissingen via email aan iederen verstuurd kan worden?

Ik ben in ieder geval weer voorzichtig optimistisch.
Iets later de miners ontvangen, maar met veel betere chips!  Grin
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Waarom? Bovenstaand bericht is niet van martho maar van zephir

kijk hier:
https://bitcointalksearch.org/topic/m.3163888

marto wil signed messages.

binnen enkele minuten zou iedereen een bericht moeten hebben ontvangen. Elke dag om middernacht zal ik een signed message posten met het totaal van onze stemmen.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Waarom? Bovenstaand bericht is niet van martho maar van zephir
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ok, stemmen moet dus met een signed message.
Ik ga nu iedereen een bericht sturen en elke avond zal ik alle stemmen optellen en een signed message posten met onze stemmen. Gelieve me niet zelf te contacteren, ik stuur zelf een bericht Wink
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
dat zou wel leuk zijn, quest,
heb je een link?

Als er een refund komt hoop ik dat marto één grote bestelling bij zefir plaatst voor de mensen die dit willen, dan is het nog goedkoper wat betreft shipping Wink

https://bitcointalksearch.org/topic/m.3152616

Quote
Partial Refund OfferAlong with the wasted chips, there are numerous manufacturers around with lots of other waste (PCBs, components), who could utilize unused chips to at least make back what they spent for preparing production. If you plan to dump your chips into the next trashcan, I am offering everyone a limited partial refund for the chips that will be forwarded to those manufacturers.I am paying 35% of the original Avalon price plus the risk margin I charged in full, totaling to 0.035BTC / chip. This is what most mining calculators spit out as break-even point, and that is sadly all I can offer you at this time. Also note that - independent of their profitability - if I ship your chips out, you have to pay the S&H expenses which for smaller orders already outreach potential mining income 
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Quote

A
unsubscribe from this list    update subscription preferences  

Mijn vote gaat naar een refund.
Lijkt erop dat er zowiezo geen andere keus gaat zijn.

Ik laat de hardware dan bij marto74 en wacht op de gen2 chips en prijslijst en beslis dan of ik de miners nog wil ontvangen?

Ik ben bang dat je straks geen losse chips kunt kopen en dat je dan weer met een group buy mee moet doen.

We moeten toch eerst wachten op de prijslijst en er komt geen pre-order, dus je kunt a la minute beslissen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
dat zou wel leuk zijn, quest,
heb je een link?

Als er een refund komt hoop ik dat marto één grote bestelling bij zefir plaatst voor de mensen die dit willen, dan is het nog goedkoper wat betreft shipping Wink
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Goed nieuws er is nu al meer dan 50% van batch 1 voor refund.

Zoals beloofd zal marto refund aanvragen  Smiley.

https://bitcointalksearch.org/topic/m.3160376

goed nieuws voor de mensen die een refund willen...

Nu moeten de anderen koortsachtig op zoek naar chips...

Bij zefir voor halve prijs Wink  en veel sneller binnen.

excl shipping waarschijnlijk...
Ik hoop dat marto in bulk aan wat chips geraakt tegen een goede prijs...

Voordeel 16 chips kopen bij zefir: 16 * (0.085-0.035)= 0.80 btc voordeel bij aanschaf van 16 chips. Als shipping 40 euro kost ben je 40 euro goedkoper uit en heb je de chips sneller.

Ik denk dat dat zelfs de mensen die hex alsnog willen nu goedkoper uit zijn.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Goed nieuws er is nu al meer dan 50% van batch 1 voor refund.

Zoals beloofd zal marto refund aanvragen  Smiley.

https://bitcointalksearch.org/topic/m.3160376

goed nieuws voor de mensen die een refund willen...

Nu moeten de anderen koortsachtig op zoek naar chips...

Bij zefir voor halve prijs Wink  en veel sneller binnen.

excl shipping waarschijnlijk...
Ik hoop dat marto in bulk aan wat chips geraakt tegen een goede prijs...
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Quote

Avalon ASIC
Now accepting refunds from any and all order dates
Due to delays we are now offering full refund in bitcoin for all the Avalon Generation One orders made on any date, It is advise for people to request refunds due to the delay and raise of bitcoin difficulty.

The update refund form can be found on the main store site, linked here.
Due to phishing attempts and spam, any refund request not made containing the original order email and phone number will be automatically rejected by the system and marked as spam, so please bear this in mind.

Avalon Generation Two Chips 55nm
Those who have invested in time and money on Avalon Generation One based devices and clones can rejoice in the fact we had the foresight to make Avalon Generation Two chips completely backward compatible in every way with 110nm generation one chips, which can be expect to go on sale Late October 2013 for immediate shipping. Avalon will no longer participate in any kind of pre-ordering.

Developers and Hobbyists should keep an close eye on our github account as we will be releasing the 55nm chip specification and reference design soon!

Copyright © 2013 BitSyncom LLC, All rights reserved.
You are receiving this email because you have expressed interests in the Avalon ASIC Bitcoin Miner

Our mailing address is:
BitSyncom LLC
187 Wolf Road, Suite 101Albany, NY 12205

Add us to your address book


unsubscribe from this list    update subscription preferences  

Mijn vote gaat naar een refund.
Lijkt erop dat er zowiezo geen andere keus gaat zijn.

Ik laat de hardware dan bij marto74 en wacht op de gen2 chips en prijslijst en beslis dan of ik de miners nog wil ontvangen?
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Goed nieuws er is nu al meer dan 50% van batch 1 voor refund.

Zoals beloofd zal marto refund aanvragen  Smiley.

https://bitcointalksearch.org/topic/m.3160376

goed nieuws voor de mensen die een refund willen...

Nu moeten de anderen koortsachtig op zoek naar chips...

Bij zefir zijn de chips te koop voor halve prijs Wink  en veel sneller binnen.
Pages:
Jump to: