Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 18. (Read 54825 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik zou eerst vragen in hoeverre je refund kan krijgen..
Chips? Miners? Verzendkosten? Voordat je lijsten gaat maken..

is het goed dat ik me hier vanaf donderdag mee bezig hou? Ik heb er nu niet echt de tijd voor.
Marto gingpas een beslissing nemen op de 16de, dus we hebben nog wel even...
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Ik zou eerst vragen in hoeverre je refund kan krijgen..
Chips? Miners? Verzendkosten? Voordat je lijsten gaat maken..
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Dit is wat marto over de kwestie heeft gezegd:

Quote
If on 16-th of September 06:00 EET (GMT+2) there is not @ least shipping info I'll ask everybody in the group to vote with signed message to go for refund or not. But @the present state about 6500 chip orders , become miner boards orders so for  now most of the group voted with their wallets to go for the chips.
I think that most probably the refund if any will be done with the second batch and 1-st batch will be delivered, combining users with different wishes between both batches .
But It is 2 weeks early for that

Ik vermoed dus dat er wel een kans bestaat dat er een mogelijkheid bestaat voor mensen die een refund willen van batch 1 (ook al wordt die geleverd) dat dat mogelijk is.

Ik stel voor dat ik hier een lijst begin aan te leggen van mensen die sowieso NU al een refund verkiezen.
Als de mogelijkheid is "te wisselen" met batch 2, zal ik proberen bij de eerste te zijn om dit te regelen.

Wat die "signed message" betreft: ik zal iedereen zijn stemmen apart vragen en optellen. En dat getal doorgeven aan marto
full member
Activity: 155
Merit: 100
Dat gaat niet gebeuren. Want dan zijn de mensen met een full refund weer boos enz.

Het is refund of niet. Aangezien we toch verlies draaien vind ik het prima om een refund te krijgen en dat ik de miner kosten kwijt ben.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Oh and... 3 Refunds are safed. I received the bitcoins. So now 2 batches and the 6000 chips from batch 6 are on order.


https://bitcointalk.org/index.php?topic=187660.880

Voor de goede order, ik schaar me uiteindelijk achter de beslissing die iedereen wil, en ook ik wil heel graag minen met de miners, eventueel met een verlies!

Echter het is goed om alle opties alvast te noteren, zodat er een weloverwogen beslissing gemaakt kan worden.

Ik zou niet liever willen dat iedereen zélf kan kiezen: refund of levering...
Maar zelfs wij als groep gaan geen invloed hebben op die beslissing. Marto74 beslist in principe.

Ik blijf hopen dat Yifu op een bepaald moment
1) partial refund toestaat (dus levering van minder dan 10000 chips. Dit zou onmiddellijk betekenen dat iedereen zelf kan kiezen of hij zijn miner wil ontvangen. Ook iedereen via deze groepsaankoop. Dan zeg ik gewoon tegen marto dat we bvb een refund willen van 120 chips van ons totaal)
2) yifu een tegemoetkoming betaalt per te laat geleverde chip.
member
Activity: 97
Merit: 10
Oh and... 3 Refunds are safed. I received the bitcoins. So now 2 batches and the 6000 chips from batch 6 are on order.


https://bitcointalk.org/index.php?topic=187660.880

Voor de goede order, ik schaar me uiteindelijk achter de beslissing die iedereen wil, en ook ik wil heel graag minen met de miners, eventueel met een verlies!

Echter het is goed om alle opties alvast te noteren, zodat er een weloverwogen beslissing gemaakt kan worden.


Ik gaat gewoon voor de miner.

En het valt idd nog te overzien. met minen .  
En voordat je roi hebt zal het iets langer duren.

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Nu kunnen we in ieder geval niets anders dan afwachten en het nieuws bijhouden.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan levering van de miners, als ze binnen de 4 weken hier zijn.

Voor refunds zijn we sowieso afhankelijk van wat marto beslist. En ik denk niet dat hij een verlies gaat nemen op de hardware...

Wat ik hoop is dat er één of ander systeem van compensatie komt voor leveringen die te laat zijn (bvb 0.025 BTC per chip)
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Sunk costs? Ik heb er 3 + speed air... mooi verhaal Smiley

Bovendien is het achteraf gelul van die hashrates.. als we in september de miners hebben is het allemaal nog te overzien.. en netjes optijd..

Gaat tenslotte om het minen..
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Maar wij zitten na de 15de.. En bovendien als de miners snel volgen.. Is het theoretisch nog steeds de leverdatum die we voor ogen hadden in het begin.. Wink


Ik dacht dat we rond 03.06.2013 besteld hadden.

Verder is het verstandig om onze beslissing ook af te laten hangen van de veranderde omstandigheden en mogelijkheden.



17de is de eerste batch..
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Yifu doet alleen refunds voor hele batches, dus het is aan marto74 om dit in gang te zetten.

marto74 wil nog wachten tot 16 september, als er dan geen chips zijn wil hij een refund vragen.

Echter met deze snelle difficulty increases is het misschien verstandig om al eerder deze beslissing te nemen, met de optie voor eventuele goedkopere chips later of een (partial) refund van marto74 voor de miner hardware.

Zodra ik weer informatie lees betreffende deze refunds, post ik hier de link.

En wat denk je dat marto gaat doen met ze 500 borden? Weggooien en verlies nemen? Ik denk het niet.. dat geld ben je kwijt..
Heb ik liever 1 met chips dan 1 zonder.. want opzekers dat hij borden gaat overhouden van die 2500 chips in hand..
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Maar wij zitten na de 15de.. En bovendien als de miners snel volgen.. Is het theoretisch nog steeds de leverdatum die we voor ogen hadden in het begin.. Wink
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Ik ben ook geswitched. Heb dit via de website gedaan, aangezien de miners direct naar mij verstuurd worden.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ah, wist ik niet...

Doet yifu partial refunds?

Ik heb momenteel niet de tijd om al het nieuws en dicussies te lezen...
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Miner kan je vergeten maar aan de andere kant..
Woensdag + 1 week naar bulgarije + 1 week in elkaar zetten Smiley

Sooon!!

inderdaad. Denk dat het nu wel versnelt.
Levering in de 4de week van september is realistisch.

refund voor onze batch is niet mogelijk, aangezien die na 1 juni is besteld...
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Miner kan je vergeten maar aan de andere kant..
Woensdag + 1 week naar bulgarije + 1 week in elkaar zetten Smiley

Sooon!!
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Mochten we een refund doen dan wil ik wel zeker weten dat we ook het geld van de miner terug krijgen. Anders wacht ik liever op de chips.

Ik dacht omdat technobit de HEX16 boards al besteld heeft refunds op die boards niet meer worden toegekend.

Heb je een K16 besteld dan kan je volgens mij nog wel een refund krijgen.

Groeten
full member
Activity: 155
Merit: 100
Mochten we een refund doen dan wil ik wel zeker weten dat we ook het geld van de miner terug krijgen. Anders wacht ik liever op de chips.
full member
Activity: 155
Merit: 100

Avalon ASIC Chips Shipping, Refunds, and Status Update
View this email in your browser
Avalon ASIC
Chips Delivery Update, September Edition
Due to events outside of our control, the delivery of chips have been delayed so far. While the situation are improving and chips are shipping, we have ultimately decided to revert our policy on no refunds and offer the option for customers to request a full refund(in bitcoin) if so desired.

The link to the request form is below, please note this only applies to orders made earlier than June 1st.

In other news, for those who decided to wait or wish to know more about delivery schedule will be glad to note we are receiving a batch of 400,000+ chips on Wednesday, with that we expect to be in good shape for meeting the upcoming deadlines of chip deliveries for orders made in June and later.

In addition, we hope to wrap up generation one, finish shipping the chips, construct the modules and build the 2 module Avalon mini, put this pre-order mess behind us in general and switch gear into 55nm production, tape out generation 3, and start work on improving chip design for generation 4. Only sell what we can produce in a day on the assembly line, and only what's in stock.
newbie
Activity: 41
Merit: 0
Pages:
Jump to: