Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 19. (Read 54825 times)

member
Activity: 97
Merit: 10
heel hun eindhoven is ondertussen ook geswitcht Tongue
Ik denk dat er niet veel hun K16's nog willen als de hashrate 60% hoger is voor dezelfde prijs (eigenlijk iets goedkoper, weet niet of marto74 dat gaat terugbetalen)


Klinkt allemaal leuk alleen weet niet eens hoe ik moet switchen lol
Niet zo veel tijd om alles door te lopen.

K16 is al betaald via de groep van groningen   

naja hoor of lees het wel

Ik kan de order nog veranderen voor je... HEX16 i.p.v. K16. Moet het dan wel a.s.a.p. weten wat je wilt... Smiley

Ja verander hem maar.  lijkt me geen verkeerde beslissing.
newbie
Activity: 41
Merit: 0
heel hun eindhoven is ondertussen ook geswitcht Tongue
Ik denk dat er niet veel hun K16's nog willen als de hashrate 60% hoger is voor dezelfde prijs (eigenlijk iets goedkoper, weet niet of marto74 dat gaat terugbetalen)


Klinkt allemaal leuk alleen weet niet eens hoe ik moet switchen lol
Niet zo veel tijd om alles door te lopen.

K16 is al betaald via de groep van groningen   

naja hoor of lees het wel

Ik kan de order nog veranderen voor je... HEX16 i.p.v. K16. Moet het dan wel a.s.a.p. weten wat je wilt... Smiley
newbie
Activity: 33
Merit: 0
Durf ik eens geld uit te geven aan een mining product, krijg je dit. Volg het al een tijdje en ben blij dat er nog een klein lichtpuntje is.
Nu nog kijken hoe we ooit die BTCs terug krijgen..
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Ik ga voor refund. Chips worden binnenkort in stock voor een lagere prijs verkocht.
Eventueel kan je ze dan later goedkoper in stock kopen.


FYI

Dear BitSyncom,

I organized one of the first group-buys for Avalon ASICs with a total of 80k chips during the second half of April. I already received the first two orders, and while they arrived later than agreed, I understand the difficulties you faced with delivery and am happy to have enabled some DIY projects to produce boards with an expected break-even potential.

With the further delays and the recent development in the mining market, we already passed the point where your chips will ever see a ROI. While the accelerated development of next-gen ASICs and the resulting increase in difficulty is every miners' risk issue, the delay is not. Decision to order the chips was based on your ToS giving a 9-10 weeks delivery time, and with the remaining orders being late for at least 8 weeks you for sure are aware that the chips lost their chance to make back their investment.

As you can imagine, all users desperately waiting for their chips are becoming more and more impatient. I personally have ~200 very sad and upset people in my group-buy and I feel very desperate and helpless not being able to do anything about it.

Yifu, it is only some months ago where you have been one of the most respected and honored person in Bitcoinland. I strongly believe that all this mess is a result of issues out of your control. Nevertheless with power comes responsibility, and now it is on you to take responsibility for the masses of folks out there who put serious amount of coins into your chips. If you really care about Bitcoin and its community, you can't just stand there and watch how disappointed users leave the scene.

As group-buy organizer and large-scale buyer I would like to suggest you several options to compensate chip-buyers for the late delivery:
a) refund: no chips, full refund
b) compensation in BTC: deliver chips, compensate XX% of the initial price
c) compensation in chips: deliver chips, add YY% more chips as compensation
d) compensation by upgrades: no chips, convert orders to next-gen chip orders

Would you be willing and capable to consider those suggestions? If so, I'd be glad to negotiate between my group-buyers and you to reach some agreement acceptable for both sides. Also, I would include other group-buy organizers to come to a generic agreement. For the sake of Bitcoin, please come back to me and let's bring this, that poisoned the community already enough, to an end.


Best Regards
zefir

I'm glad the group buyer leaders are more understanding.

a) I am very open to this, this is what I suggest.
b) I am not a fan of this, on a principle level I rather do a full refund. plus, I rather sell the chips once we have them in hand at a discount, instead of letting people wait.( which is about the same as doing a partial refund in my opinion.)
c) this will not be good, as you know the chips isn't going to get here any faster, and ordering more would run into more delays ( this is the worst option, do not offer.)
d) while in theory this option sounds the best for us right? we keep the money, tout our gen2/3/4 chips and etc etc, but reality is we want to stay away from all pre-orders in the future. as you can imagine, all the problems, rumors and just about everything is caused by the fact we took pre-orders, and we will no longer be doing this.

you are welcome to post this in your thread.

member
Activity: 97
Merit: 10
heel hun eindhoven is ondertussen ook geswitcht Tongue
Ik denk dat er niet veel hun K16's nog willen als de hashrate 60% hoger is voor dezelfde prijs (eigenlijk iets goedkoper, weet niet of marto74 dat gaat terugbetalen)


Klinkt allemaal leuk alleen weet niet eens hoe ik moet switchen lol
Niet zo veel tijd om alles door te lopen.

K16 is al betaald via de groep van groningen   

naja hoor of lees het wel
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
heel hun eindhoven is ondertussen ook geswitcht Tongue
Ik denk dat er niet veel hun K16's nog willen als de hashrate 60% hoger is voor dezelfde prijs (eigenlijk iets goedkoper, weet niet of marto74 dat gaat terugbetalen)
newbie
Activity: 8
Merit: 0
Ik heb mijn order ook aangepast naar de HEX.
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
ik ben ook geswitched, lijkt toch de slimmere keuze te zijn
newbie
Activity: 55
Merit: 0
En hier nog eentje die geswitched is naar HEX16A.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
switch mij ook maar.

Alleen hoop ik echt dat die chips zéér snel gaan komen of een upgrade mogelijk is naar de nieuwe chips en nieuw procede

oh, excuseer. Ik ging er al van uit dat je gçing switchen (had het verkeerd gezien waarschijnlijk)

genoteerd!
member
Activity: 90
Merit: 10
switch mij ook maar.

Alleen hoop ik echt dat die chips zéér snel gaan komen of een upgrade mogelijk is naar de nieuwe chips en nieuw procede
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik heb het sterke vermoede dat Marto bewust gekozen heeft om de K16 links te laten liggen.
Quote
As far K16 is not tested yet , we are still waiting for a result from BKK everybody with K16 order have an option to switch to HEX16.
Hij had zelf ook al lang een test board kunnen maken. Hij was hier zelfs mee bezig voordat hij zijn HEX design had. Maar sinds de HEX er is rept hij geen woord meer over de K16.

Ondanks dat mag ook mijn order omgezet worden naar de HEX. Al is het alleen maar omdat er dan een kleine kans is dat hij sneller binnen is.


ja ik weet ook niet goed wat zijn redenen zijn...
Achja, ik blijf hem wel vertrouwen. Marto74 communiceert goed en heeft werkende prototypes.

Uw switch is genoteerd.

edit: mensen van andere hubs moeten tegen morgenmiddag  via de persoon die in hun plaats besteld heeft de switch laten doorvoeren, als ze dit zouden willen.
newbie
Activity: 28
Merit: 0
Ik heb het sterke vermoede dat Marto bewust gekozen heeft om de K16 links te laten liggen.
Quote
As far K16 is not tested yet , we are still waiting for a result from BKK everybody with K16 order have an option to switch to HEX16.
Hij had zelf ook al lang een test board kunnen maken. Hij was hier zelfs mee bezig voordat hij zijn HEX design had. Maar sinds de HEX er is rept hij geen woord meer over de K16.

Ondanks dat mag ook mijn order omgezet worden naar de HEX. Al is het alleen maar omdat er dan een kleine kans is dat hij sneller binnen is.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
De HEX16 is goedkoper in de webshop, incl. fan en heatsink, kleinigheidje.
En heeft een dubbel uitgevoerde voeding om overclocken en overvolten makkelijker te maken.

Deze is ook flink sneller met 450 MHz per chip
(Mhash/MHz)*OC_MHz*chips
((282/256)*450)*16 = 7931.25 Mh/s = 7.931 Gh/s theoretisch

Als K16 standaard 100% is.
Dan draait deze HEX16 op 176%.

I say count me in Tongue

Dan moeten de drivers wel worden geoptimaliseerd, om met cgminer rond dat getal te komen.

genoteerd, ik pas morgenavond uw bestelling sowieso aan. Nog even afwachten wat de rest doet...
Vermoedelijk zullen we eventueel wel kunnen regelen dat de HEX16A's van de eerste batch apart kunnen verstuurd worden (stel dat de anderen van uw hub het te laat zien) als je dat zou willen. als jij de enige bent kan je ze gewoon naar u laten opsturen.
Je kan ook gewoon wachten tot de rest van de bestelling klaar is, maar hoeveel tijd daartussen zit, kan ik nu niet op voorhand zeggen...
member
Activity: 83
Merit: 10
De HEX16 is goedkoper in de webshop, incl. fan en heatsink, kleinigheidje.
En heeft een dubbel uitgevoerde voeding om overclocken en overvolten makkelijker te maken.

Deze is ook flink sneller met 450 MHz per chip
(Mhash/MHz)*OC_MHz*chips
((282/256)*450)*16 = 7931.25 Mh/s = 7.931 Gh/s theoretisch

Als K16 standaard 100% is.
Dan draait deze HEX16 op 176%.

I say count me in Tongue

Dan moeten de drivers wel worden geoptimaliseerd, om met cgminer rond dat getal te komen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
nog een kleine update:

de HEX16A is getest door marto74 en zou op 450 MHash per chip draaien Cheesy
=> Totaal 7.2 GHash!

member
Activity: 90
Merit: 10
Mijn K16 order is ook omgezet naar een HEX16A.

Van mijn verlof geprofiteerd om mijn 12V off-grid solar installatie voor te bereiden en te testen op de toekomstige aansluiting van de K16/HEX16A .
De PicoPSU schakelde zichzelf uit wanneer het zonnepaneel maximale opbrengst aan de solar controller leverde. De uitgangsspanning was op die momenten blijkbaar net iets te hoog voor de PicoPSU. Gelukkig het probleem kunnen oplossen dmv een 12V stabilisator tussen de uitgang van de solar controller en de PicoPSU te plaatsen.  
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
refunds voor groepsaankopen zijn quasi onmogelijk vrees ik.
Ik heb het dan nog niet eens over deze topic, wij zijn aangesloten bij de groepsaankoop van marto74. Stel dat iedereen hier een refund zou willen, dan nog moet iedereen in die groepsaankoop met een refund akkoord gaan. Quasi onmogelijk dus...

Maar refunds aan andere mensen kan wel een positief effect hebben op de leveringsdatum van onze chips Wink
full member
Activity: 224
Merit: 100
dus er zijn +- een paar mil aan chips weg/verdwenen  Roll Eyes
en de eigenaar van avalon verdiendt plots heel veel btc met mining...

leuk boeltje daar...
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
die K1's zijn nog het minste van mijn zorgen, wou ze als een hebbedingetje.

het is gewoon weeral de grote bedrijven die de kleine beginner in het zak zetten.

bitcoin zou toegankelijk moeten zijn voor iedereen...
zo'n miners zullen niet veel goed doen voor de waarde van bitcoin.

Quote
In other news, we are shipping as per usual like our last update and are doing the best we could but probably simply going to offer full refund soon, I am tired of this toxic community malformed by greed.

Ik hoop dat we full refund krijgen Smiley

hoe bedoel je? waar komt dit vandaan?

https://bitcointalksearch.org/topic/m.3030660
Pages:
Jump to: