Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 17. (Read 54825 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
marto74 heeft aangegeven dat hij een refund zal aanvragen, zodra een meerderheid op 16 september een chip refund wil.

Ik denk dat we er dus bijna zeker vanuit kunnen gaan dat er een refund zal plaatsvinden, tenminste zo komt op mij de animo van de gemiddelde 'avalon groupbuy chipkoper' over.

We zullen hier dus rekening mee moeten houden.

Dit brengt mij tot de volgende vragen voor marto74:

Is het misschien mogelijk om alsnog aan chips te komen, eventueel met discount van een andere groupbuy of Yifu?
Is het misschien mogelijk om een partial chip re-fund van Yifu te krijgen?
En wat is de intentie van marto74 is ten opzichte van de betaalde hardware. Gaat hij deze re-funden en tegen welk percentage, als er geen chips meer komen?

Zijn er nog andere vragen voor marto74?

En misschien het beste als jij, dnaleor, dit aan marto74 vraagt.
Volgens mij heb jij wel goed contact met hem, toch?



ik heb niet veel meer contact dan jullie, maar ik zal hem maandag deze vragen voorleggen. Heb dit weekend echt niet veel tijd.
Ik zal blijven doorvragen tot ik op elke vraag een antwoord heb.

Als er een volledige refund komt hoop ik dat we nog ergens chips met discount op de kop kunnen tikken. Als iemand meer info hieromtrent heeft, laat dat dan zeker in dit topic weten!

Ik zal maandag ook iedereen een PM sturen om te vragen wat zijn mening is, en zodoende de stemmen voor refund kan bepalen van deze groepsaankoop (zodat we ons antwoord al klaar hebben op 16 september)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
laten we hopen dat de onze ook asap toekomen Smiley

als ze volgende week toekomen hebben we onze miners in de 3de of 4de week, dat is nog aanvaardbaar...
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Yifu doet alleen refunds voor hele batches, dus het is aan marto74 om dit in gang te zetten.

marto74 wil nog wachten tot 16 september, als er dan geen chips zijn wil hij een refund vragen.

Echter met deze snelle difficulty increases is het misschien verstandig om al eerder deze beslissing te nemen, met de optie voor eventuele goedkopere chips later of een (partial) refund van marto74 voor de miner hardware.

Zodra ik weer informatie lees betreffende deze refunds, post ik hier de link.

En wat denk je dat marto gaat doen met ze 500 borden? Weggooien en verlies nemen? Ik denk het niet.. dat geld ben je kwijt..
Heb ik liever 1 met chips dan 1 zonder.. want opzekers dat hij borden gaat overhouden van die 2500 chips in hand..

Dat geld ben je inderdaad kwijt, maar dat zijn sunk costs.
Je kunt je verlies wel nog eventueel beperken.

En misschien doet marto74 ook partial refunds voor de miner hardware?
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Maar wij zitten na de 15de.. En bovendien als de miners snel volgen.. Is het theoretisch nog steeds de leverdatum die we voor ogen hadden in het begin.. Wink


Ik dacht dat we rond 03.06.2013 besteld hadden.

Verder is het verstandig om onze beslissing ook af te laten hangen van de veranderde omstandigheden en mogelijkheden.

newbie
Activity: 55
Merit: 0
Het lijkt er op dat de Bitfury's ook veel minder warm worden!
De chips zijn nog koeler dan de regulators als ik de berichten hier zo lees.
newbie
Activity: 55
Merit: 0
Ik heb een maand geleden bij Bitfury een starter kit en een extra 25 gh/s module besteld, totaal 50 Gh/s (schijnt 40 Gh/s per board te doen dus 80 gh/s Wink)
Ben erg benieuwd Smiley
Die zien er zeker goed uit!
Je brengt mij in de verleiding....
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Yifu doet alleen refunds voor hele batches, dus het is aan marto74 om dit in gang te zetten.

marto74 wil nog wachten tot 16 september, als er dan geen chips zijn wil hij een refund vragen.

Echter met deze snelle difficulty increases is het misschien verstandig om al eerder deze beslissing te nemen, met de optie voor eventuele goedkopere chips later of een (partial) refund van marto74 voor de miner hardware.

Zodra ik weer informatie lees betreffende deze refunds, post ik hier de link.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Nou, bizwoo gaat voor de refund nu. laat ik daar nu net een paar chips bij hebben Tongue. ik zit nu met een technobit order zonder chips xD.

hier zijn vast wel mensen die hun chips willen verkopen Tongue

edit: als je er hier overkoopt zal ik een bericht signen met het adres dat één bepaalde user van deze groepsaankoop afstand doet van zijn chips aan u.
full member
Activity: 174
Merit: 100
Nou, bizwoo gaat voor de refund nu. laat ik daar nu net een paar chips bij hebben Tongue. ik zit nu met een technobit order zonder chips xD.
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
over de refunds, ik zou een refund willen als ik een full refund krijg (dus chips én PCB)
als het alleen om de chips gaat dan heb ik liever gewoon m'n miners
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Miner kan je vergeten maar aan de andere kant..
Woensdag + 1 week naar bulgarije + 1 week in elkaar zetten Smiley

Sooon!!

inderdaad. Denk dat het nu wel versnelt.
Levering in de 4de week van september is realistisch.

refund voor onze batch is niet mogelijk, aangezien die na 1 juni is besteld...

Alle batches besteld voor 15 juni hebben recht op een refund.
SebastianJu heeft al drie refunds ontvangen sinds gisteren.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
precies. Als ze zeggen dat ze binnen 1 week leveren mag je blij zijn als het over 3 weken binnen is.

Bitfury lijkt zich redelijk aan zijn beloftes te houden.
Maar ik ben niet voornemens om EUR 6500 uit te geven als is het wel erg verleidelijk...

http://mining.thegenesisblock.com/a/944a780f18

@dnaleor, niet iets voor jou om een groupbuy hiervoor op te zetten?
We hoeven met z'n allen maar 65 btc bij elkaar te leggen om hem te kunnen kopen.

In 8 maanden tijd een potentiele winst van 73% (restwaarde van de miner niet meegerekend en stroomkosten redelijk hoog gezet).

Ik heb een maand geleden bij Bitfury een starter kit en een extra 25 gh/s module besteld, totaal 50 Gh/s (schijnt 40 Gh/s per board te doen dus 80 gh/s Wink)
Ben erg benieuwd Smiley

Maar even terug komend op de Avalon chips en miners, ik zou gewoon lekker afwachten.
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Lijkt erop dat de difficulty wederom meer dan 30% omhoog gaat dit keer.
ROI wordt dan wel heel erg moeilijk, aangezien het nog wel 4 weken kan duren voordat we de miners hebben. Dat zijjn nog twee difficulty increases er bovenop.

Misschien verstandig om toch een refund te accepteren en eventueel te wachten op chips met een discount?
Hoe staat marto74 trouwens tegenover een (partial) refund voor de miner hardware?


Ik heb bijvoorbeeld twee hex16 besteld a 90 euro plus 30 shipping.
Dit zou een maximaal verlies van 90 euro betekenen voor dit fiasco van Yifu, mochten er geen chips meer komen met een acceptabele discount.
Mocht marto74 een partial refund doen, wordt dit verlies nog minder.
Als deze difficulty imcreases nog een tijdje zo blijven versnellen, dan is het verlies beduidend groter.

Aan de andere kant, als de miners in twee weken arriveren en de difficulty increase gaat terug naar minder dan 20% per keer dan lukt ROI nog net.
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
precies. Als ze zeggen dat ze binnen 1 week leveren mag je blij zijn als het over 3 weken binnen is.

Bitfury lijkt zich redelijk aan zijn beloftes te houden.
Maar ik ben niet voornemens om EUR 6500 uit te geven als is het wel erg verleidelijk...

http://mining.thegenesisblock.com/a/944a780f18

@dnaleor, niet iets voor jou om een groupbuy hiervoor op te zetten?
We hoeven met z'n allen maar 65 btc bij elkaar te leggen om hem te kunnen kopen.

In 8 maanden tijd een potentiele winst van 73% (restwaarde van de miner niet meegerekend en stroomkosten redelijk hoog gezet).
full member
Activity: 155
Merit: 100
precies. Als ze zeggen dat ze binnen 1 week leveren mag je blij zijn als het over 3 weken binnen is.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
De refund date is aangepast en wij zitten er nu ook bij.

The form will extend to orders made before the 22nd, which is exatly 10 weeks. and every order after, on the date it is suppose to ship, we'll send out a email asking if a refund is desired.

https://bitcointalksearch.org/topic/m.3053184

Wat betreft de chips die vanaf woensdag verscheept gaan worden (400.000), Yifu heeft wel meer gezegd en beloofd, zoals die 40.000 chips iedere dag verscheept etc.

I believe it when I see it.

19.08.2013
40.000 chips iedere dag.

http://www.avalon-asics.com/

Idd, een belofte van een ASIC fabrikant is niet veel waard, sterker nog de meeste beloftes in Bitcoin land zijn niet veel waard Wink
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Hahaha

In het begin was doel: half september..
Als woensdag 400k chips de deur uitgaan.. Maybe zitten we ertussen
Aangezien sommige gb al refunds hebben..

Dan week verzendig naar marto dan 1 week in elkaar zetten.. Is half september
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Sure, in mijn beleving zijn de miners nog steeds optijd haha

LOL  Cheesy


Ja, ze komen mooi op tijd volgende week toe Wink
Dinsdag als je express shipping hebt betaald, en vrijdag als je standard shipping hebt gekozen Wink
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Sure, in mijn beleving zijn de miners nog steeds optijd haha
Pages:
Jump to: