Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 32. (Read 54825 times)

sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Quote
No34 1024 chips is sold and goes to :
jshinra;32;2.72;1EH5cF2ESNrv7kD8mFTt35jseryaW8aZsT
quest;128;10.88;1GjAbLU8UTn4YArcGv4kRnkMtWnqe5aq4c
souspeed;12;1.02;1a7wnM5WWa1jUjSYvGkFc4FoS3BkQ2Suy
ilpirata79;64;5.44;1UKmHLagJ69SA4gWGMKcNdk5i7FJy6Vqp
Nighthawkxx;16;1.36;1QGR1fKBae5WcewUQZdH7quKWy935vNp57
_rusty_;2;0.17;12jM26uRR7KnZSD3ndxh66jnt3T7mQjGPM
Min€r;188;15.98;17AAr4dEDhgKfpZB7cC4x5Fk35Nm3A1AE9
joeventura;16;1.36;1Bogpm4B44WdFvSP7huhDrJyhbEt7i14Ew
eestimees;320;27.2;15crqUyhKifQbWER6523LZGUWr4zUwem8m
246 chips not confirmed yet

Wie van deze users wil zijn chips toevoegen? Ik zal het dan toevoegen aan de lijst en daarna start de vragenronde Wink
edit: de 'vette' users zijn er uit de Lage Landen. Het is echter mogelijk dat er nog tussen zitten in de lijst.


Mijn chip kan je toevoegen. Ik woon in NL
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
morgenvoormiddag gaan de PM's de deur uit. Ik moet wel weg in de namiddag dus ik beantwoord geen PM's tot zaterdagvoormiddag.
Ik ga ook niet elke PM individueel beantwoorden. Als je niets ontvangt is er geen probleem. Enkel als je een specifieke vraag stelt stuur ik (natuurlijk) een antwoord.
Je zal dan later gecontacteerd worden voor mogelijke bijkomende vragen (op individuele basis)

ALs ik alles binnen heb, zal ik een geanonimiseerd kaartje maken met 'dots' waar elke levering naartoe moet (er zal enkel omgeving van de woonplaats worden weergegeven). Deze dots zullen ook een range hebben. Sommige dots zullen een extra toevoeging van 'mogelijke afhandelaar' hebben.

Dan kunnen vrijwilligers hier in dit topic samen met mij een plan proberen uitwerken om op efficiënte wijze de miners te verdelen Smiley


ik zal dan ook een overzicht hebben van hoeveel er ongeveer alleen met BTC willen betalen en indien nodig zal ik dan proberen met die bitpayaccount van alwind een regeling te treffen Smiley
member
Activity: 90
Merit: 10
Mijn 16 chips mag je ook toevoegen
full member
Activity: 224
Merit: 100
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Quote
No34 1024 chips is sold and goes to :
jshinra;32;2.72;1EH5cF2ESNrv7kD8mFTt35jseryaW8aZsT
quest;128;10.88;1GjAbLU8UTn4YArcGv4kRnkMtWnqe5aq4c
souspeed;12;1.02;1a7wnM5WWa1jUjSYvGkFc4FoS3BkQ2Suy
ilpirata79;64;5.44;1UKmHLagJ69SA4gWGMKcNdk5i7FJy6Vqp
Nighthawkxx;16;1.36;1QGR1fKBae5WcewUQZdH7quKWy935vNp57
_rusty_;2;0.17;12jM26uRR7KnZSD3ndxh66jnt3T7mQjGPM
Min€r;188;15.98;17AAr4dEDhgKfpZB7cC4x5Fk35Nm3A1AE9
joeventura;16;1.36;1Bogpm4B44WdFvSP7huhDrJyhbEt7i14Ew
eestimees;320;27.2;15crqUyhKifQbWER6523LZGUWr4zUwem8m
246 chips not confirmed yet

Wie van deze users wil zijn chips toevoegen? Ik zal het dan toevoegen aan de lijst en daarna start de vragenronde Wink
edit: de 'vette' users zijn er uit de Lage Landen. Het is echter mogelijk dat er nog tussen zitten in de lijst.
member
Activity: 90
Merit: 10
Chips zijn uitverkocht Smiley

Dus we kunnen beginnen aan de afhandeling alleen zie / hoor ik weinig nieuws van marto maar hij is er druk aan bezig.
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Dan is het vragenlijstje wel compleet denk ik zo.  Smiley

er zijn nog maar 262 chips beschikbaar, dus ik ga nog even wachten tot die verkocht zijn. Ik vermoed dat dan snel de bevestiging van marto komt wat betreft de orders van de chips en dan ligt hier ineens alles ook vast. Dan moet er geen dubbel werk gedaan worden Smiley


bovendien heb ik nog een vraag die toegevoegd zal worden:
"hoeveel chips heeft u zélf aangekocht (niet via de groupbuy)? Indien u zelf chips aankocht, gelieve marto op de hoogte te brengen dan ze mogen worden toegevoegd aan de dnaleor-groupbuy."


Ik wil mijn bestelling graag  toevoegen. Ik wacht nog op een bevesteging van marto.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Dan is het vragenlijstje wel compleet denk ik zo.  Smiley

er zijn nog maar 262 chips beschikbaar, dus ik ga nog even wachten tot die verkocht zijn. Ik vermoed dat dan snel de bevestiging van marto komt wat betreft de orders van de chips en dan ligt hier ineens alles ook vast. Dan moet er geen dubbel werk gedaan worden Smiley


bovendien heb ik nog een vraag die toegevoegd zal worden:
"hoeveel chips heeft u zélf aangekocht (niet via de groupbuy)? Indien u zelf chips aankocht, gelieve marto op de hoogte te brengen dan ze mogen worden toegevoegd aan de dnaleor-groupbuy."
member
Activity: 83
Merit: 10
Dan is het vragenlijstje wel compleet denk ik zo.  Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
is er al nieuws/fotos van een case design?>
niet dat ik weet... Zal morgen eens goed zoeken of het aan marto vragen Smiley

edit: besef nu dat ik nog vergeten ben naar een email-adres en telefoonnummer te vragen (beide optioneel)
dit zal worden toegevoegd aan de vragenlijst. Als iemand nog zulke aanvullingen heeft, laat het zeker weten!

edit2: en nog een vraag die ik ben vergeten toevoegen: of die persoon het ziet zitten (eventueel een deel van) de miners te ontvangen en de afhandeling te doen.
member
Activity: 93
Merit: 10
is er al nieuws/fotos van een case design?>
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Update:
Just started running with 4 chips. 17 WU/m, 1200 GH/s.

Update2:
I thought maybe people would like to see my Franken K...

80mm fan just connected to molex for now. See I caught the red led showing data xfer. The red GND lead off back is for scope probes (why isn't it black? just me being retarded.)

Heat sink not attched to fan, just sitting on top as I disconnect often to take it to the solder station.




Right now just on one side, U5,6,7,8 at 300MHz. I have to relocate my NOR gate hack board before I can put chips on the other bank. U8 seems to run a bit hotter than the others at 52C. Others <50C. With steamboats black heat sink and a fan the heat sink runs 37C (on that corner, barely warm to touch) in 32 ambient.

Great Job!!!! 

BTW,  "32 ambient" !!!!!   LOL time for some AC.
Tell me about it. I have one planned but like the ceiling and floor it's on the waiting list. I'm sweating here most days but today was quite cool at 32C. We have 40C days here in March.

Update3:
Just got this nonce: b000bbbf  Grin
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Door de heropening van de group buy heb ik besloten de PM's nog even uit te stellen, kans bestaat anders dat ik veel users om nieuwe info moet vragen (de miners zijn zeker nog niet klaar, dus we hebben nog tijd Wink )
maar heb aan de vragenlijst gewerkt en wil jullie mening over de vragen. Zou er nog iets moeten toegevoegd worden? Suggesties welkom!
De vragen zijn kort en sommige zijn voor bepaalde mensen overbodig. Maar ik ga geen individuele PM's sturen, ik stuur naar iedereen tegelijk.
(korte vragen omwille van de excel-file waar alles mooi in moet passen Smiley )
Quote
verzending/ophaling
Afhalen bij ontvanger. Ja/nee ?   
maximale afstand bereid te verplaatsen in km?
opsturen (of eventuele "drive by" door ontvanger)    ja/nee ?
voorkeur afhalen/opsturen?
Omgeving/adres afhankelijk van ophalen/versturen? Kies zelf hoe specifiek je wil zijn.   

betaling
betaling BTC. Ja/nee?
betaling paypal. Ja/nee?
betaling overschrijving. Ja/nee?
cash bij ophalen/drive by. Ja/nee?   
volgorde BPOC (vul bvb POBC in als je kiest voor paypal, dan overschrijving, dan BTC en dan cash)   

bestelling
aantal K16's?
inclusief heatsink?   
aantal K1's?
Inclusief case+heatsink?   
Bestelling indien K10 beschikbaar?
aparte K16miners of Specifieke bouwvorm indien beschikbaar (bvb 8xK16)

verdere opmerkingen?


PS: beantwoord de vragen niet in dit topic, dit doen we via PM voor het overzichtelijk te houden Smiley
Wacht nog even met de vragen te beantwoorden, als er nog suggesties voor bepaalde vragen bijkomen, worden ze nog aangepast Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
EXTRA CHIPS BESCHIKBAAR!

Er is iemand die 1024 chips verkoopt uit onze batch bij marto74
https://bitcointalk.org/index.php?topic=250742.0;topicseen

Als je chips hebt besteld, en je hebt bevestiging van marto74, post dat dan hier als je deze wilt toevoegen aan de group buy

Smiley

Hoe weet je zeker dat dit in dezelfde groupbuy is? Heeft marto74 dit aan je bevestigd?

Anders ga ik er denk ik nog een paar bestellen. btc/euro prijs is nu best interessant.

Het is met escrow van SebastianJu.
Denk dat het te vertrouwen is, maar je bent nooit 100% zeker




de afhandeling zal gebeuren op dezelfde manier als mensen die op eigen houtje chips hebben gekocht bij marto Smiley
Dus: laat hier weten als je bevestiging hebt van marto dat je xaantal chips hebt in de group buy batch 1 en dan voeg ik je toe aan het lijstje Smiley
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
Ik heb er net een aantal gekocht.
member
Activity: 90
Merit: 10
Aangezien ik voor de groepsaankoop te laat was heb ik 16 chips gevraagd. Zodra ik meer info heb zal ik het hier posten.
full member
Activity: 224
Merit: 100
Heb er 2 gevraagd. Nu nog alles regelen. heb ik een totaal van 20 chips.

Hopelijk blijkt dit een goede investering te zijn.

Grtz
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
EXTRA CHIPS BESCHIKBAAR!

Er is iemand die 1024 chips verkoopt uit onze batch bij marto74
https://bitcointalk.org/index.php?topic=250742.0;topicseen

Als je chips hebt besteld, en je hebt bevestiging van marto74, post dat dan hier als je deze wilt toevoegen aan de group buy

Smiley

Hoe weet je zeker dat dit in dezelfde groupbuy is? Heeft marto74 dit aan je bevestigd?

Anders ga ik er denk ik nog een paar bestellen. btc/euro prijs is nu best interessant.
Pages:
Jump to: