Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 31. (Read 54825 times)

full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
is het niet slim om iets van identificatie te regelen?
dat niet iemand ineens komt opdagen en zegt dat hij een andere user is en dan meer miners meekrijgt ofzo Tongue
denk niet dat iemand dat van plan is, maar better safe than sorry
member
Activity: 97
Merit: 10
Ik wacht nog steeds op 4 antwoorden, maar heb ondertussen al eens wat gepuzzeld en het ziet er naar uit dat dit ongeveer de setup van de levering gaat worden:

Onze moderator, psychoticboy, zal het gehele pakket ontvangen te delft. Aangezien hij onze moderator is en al heel wat verkopen heeft afgehandeld, is hij te vertrouwen.

Mensen uit de buurt kunnen gewoon rechtstreeks bij hem hun pakket komen afhalen, normaal geen extra kosten, tenzij je iets wil geven voor de moeite (het feit dat hij elke keer de trap af moet om zn deur te openen ofzo :p )

Dan hebben we hub groningen. Er is één user die aangaf 200 km te willen rijden. Als hij die afstand nog zou optrekken tot 250km, dan hebben we een afleverpunt in de omgeving groningen. Ik zal hem contacteren als er geen andere optie meer is (nadat ik dus alle PM's binnen heb). Ik vind zelf 250km ook redelijk ver, dus ik hoop dat er een andere mogelijkheid is (bvb een ophaalpunt op een kortere afstand via een ander iemand).
In ieder geval zal deze persoon waarschijnlijk de verdeling van de miners in de ruime omgeving van groningen kunnen verzorgen (iedereen zal zich naar hem moeten verplaatsen).
Kosten zouden de benzinekosten voor de rit eindhoven-delft zijn, gedeeld onder de verschillende mensen die komen afhalen.

Er is ook iemand die een afhaalpunt kan organiseren in de omgeving van eindhoven. Dit is interessant voor mensen uit de omgeving maastricht. Misschien zal één iemand een pakket gaan halen in eindhoven en dan verdelen onder de mensen in belgisch/nederlands-limburg. Dit kan een kleine extra kost met zich meebrengen.

Dan is er nog de rest van Vlaanderen. Als er zich geen betere optie voordoet, zal ik OOK naar eindhoven rijden en het pakket gaan afhalen. Ik spreek dan af in de grote steden (antwerpen, gent, brussel) voor afhaling.

Dan blijven er nog 2 geïsoleerde mensen over, één in Nederland en één in Vlaanderen. Deze zijn niet in staat zich ver te verplaatsen.
De persoon in NL zal waarschijnlijk gewoon met de post bedient worden, hij woont echt te ver weg van iemand anders (tenzij alsnog zich een mogelijkheid aandient)
De persoon in vlaanderen is een twijfelgeval. Als ik het kan regelen kan ik eventueel een pakket bij hem afleveren, vraag is wel of dat past met werkuren en dergelijke...



Zo, dat is het ongeveer. Als alles binnen is zet ik een kaartje online met 'userxx, radius yy, afhaalpunten in aa, bb, ..."

Waar woont die persoon in NL die niet ken verplaatsen dan?

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik wacht nog steeds op 4 antwoorden, maar heb ondertussen al eens wat gepuzzeld en het ziet er naar uit dat dit ongeveer de setup van de levering gaat worden:

Onze moderator, psychoticboy, zal het gehele pakket ontvangen te delft. Aangezien hij onze moderator is en al heel wat verkopen heeft afgehandeld, is hij te vertrouwen.

Mensen uit de buurt kunnen gewoon rechtstreeks bij hem hun pakket komen afhalen, normaal geen extra kosten, tenzij je iets wil geven voor de moeite (het feit dat hij elke keer de trap af moet om zn deur te openen ofzo :p )

Dan hebben we hub groningen. Er is één user die aangaf 200 km te willen rijden. Als hij die afstand nog zou optrekken tot 250km, dan hebben we een afleverpunt in de omgeving groningen. Ik zal hem contacteren als er geen andere optie meer is (nadat ik dus alle PM's binnen heb). Ik vind zelf 250km ook redelijk ver, dus ik hoop dat er een andere mogelijkheid is (bvb een ophaalpunt op een kortere afstand via een ander iemand).
In ieder geval zal deze persoon waarschijnlijk de verdeling van de miners in de ruime omgeving van groningen kunnen verzorgen (iedereen zal zich naar hem moeten verplaatsen).
Kosten zouden de benzinekosten voor de rit eindhoven-delft zijn, gedeeld onder de verschillende mensen die komen afhalen.

Er is ook iemand die een afhaalpunt kan organiseren in de omgeving van eindhoven. Dit is interessant voor mensen uit de omgeving maastricht. Misschien zal één iemand een pakket gaan halen in eindhoven en dan verdelen onder de mensen in belgisch/nederlands-limburg. Dit kan een kleine extra kost met zich meebrengen.

Dan is er nog de rest van Vlaanderen. Als er zich geen betere optie voordoet, zal ik OOK naar eindhoven rijden en het pakket gaan afhalen. Ik spreek dan af in de grote steden (antwerpen, gent, brussel) voor afhaling.

Dan blijven er nog 2 geïsoleerde mensen over, één in Nederland en één in Vlaanderen. Deze zijn niet in staat zich ver te verplaatsen.
De persoon in NL zal waarschijnlijk gewoon met de post bedient worden, hij woont echt te ver weg van iemand anders (tenzij alsnog zich een mogelijkheid aandient)
De persoon in vlaanderen is een twijfelgeval. Als ik het kan regelen kan ik eventueel een pakket bij hem afleveren, vraag is wel of dat past met werkuren en dergelijke...



Zo, dat is het ongeveer. Als alles binnen is zet ik een kaartje online met 'userxx, radius yy, afhaalpunten in aa, bb, ..."
full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
Mijn extra 12 chips ook graag toevoegen aan onze group buy.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
nog 4 antwoorden ontbreken, ik zal asap een geanonimiseerd kaartje online zetten, dan kan iedereen meedenken met hoe de levering te regelen.

Mij lijkt het wel zo fair dat mensen die dicht bij huis hun miner kunnen afhalen een kleine vergoeding geven aan de persoon die de plaatselijke verdeling zal verzorgen (voor de moeite + voor de benzine voor de soms lange ritten (meer dan 100km!))

Tja, vergoedingen.. zou leuk zijn.. weet niet hoeveel mensen zeggen van ik rij zelf wel? Smiley

redelijk veel mensen willen slechts enkele 10tallen kilometers zich verplaatsen.
Voor mensen in noord-nederland of limburg is dit een probleem. Dus daar zal sowieso één lokale verdeler zijn.
zoals het er nu naar uitziet zijn er weinig bestellingen vanuit oost- of west-vlaanderen. Deze neem ik iig voor mn rekening Smiley

sr. member
Activity: 266
Merit: 250
nog 4 antwoorden ontbreken, ik zal asap een geanonimiseerd kaartje online zetten, dan kan iedereen meedenken met hoe de levering te regelen.

Mij lijkt het wel zo fair dat mensen die dicht bij huis hun miner kunnen afhalen een kleine vergoeding geven aan de persoon die de plaatselijke verdeling zal verzorgen (voor de moeite + voor de benzine voor de soms lange ritten (meer dan 100km!))

Tja, vergoedingen.. zou leuk zijn.. weet niet hoeveel mensen zeggen van ik rij zelf wel? Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
nog 4 antwoorden ontbreken, ik zal asap een geanonimiseerd kaartje online zetten, dan kan iedereen meedenken met hoe de levering te regelen.

Mij lijkt het wel zo fair dat mensen die dicht bij huis hun miner kunnen afhalen een kleine vergoeding geven aan de persoon die de plaatselijke verdeling zal verzorgen (voor de moeite + voor de benzine voor de soms lange ritten (meer dan 100km!))
sr. member
Activity: 336
Merit: 250
PM ontvangen en beantwoord, bedankt.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content

Dit is hoe ik de verzending zie:
Er zal waarschijnlijk één pakket zijn naar een centraal gelegen 'verdeler' (de kans dat dit onze moderator PsychoticBoy wordt is redelijk groot).
Hij woont redelijk centraal voor zowel Vlamingen als Nederlanders (Delft).

Ik zal echter in de PM vragen of er nog andere vrijwilligers zijn. Deze kunnen dan eventueel een deelpakket toegestuurd krijgen of ophalen en dan verder in een kleinere omgeving verdelen.

Zo hoop ik dat ik bvb voor de Vlaamse miners het pakket bij iemd die in zuid-nederland woont kan gaan ophalen en het dan zelf verder verdelen (ik kan bvb met de trein op één dag naar antwerpen en Gent komen, of zelfs Brussel ofzo, mocht daar vraag naar zijn)

dit lijkt me de handigste methode.

Opsturen vanuit NL (psychoticboy) of BE (mezelf eventueel) is natuurlijk ook mogelijk.

Vandaar, beantwoord de PM die ik jullie morgenvoormiddag zal sturen zo volledig mogelijk! Smiley





en nog een update: de K1 van Marto is aan het hashen tegen 350mh !!
Hashing @ 300 mhz


Hashing @ 350 mhz

Bevestigd.

Ik stuur je vanmiddag de PM met de gevraagde gegevens.

Groeten
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik denk niet dat ik nog eens een batch zelf ga organiseren, je kan wel nog steeds chips bestellen dacht ik bij marto (niet zeker) en dan zal je miner later geleverd worden (+ hogere verzendkosten natuurlijk)


Ik heb alle PM's die ik al ontvangen heb (ongeveer 1/3 van wat ik moet binnenkrijgen) al eens in een kaartje gezet.

Voorlopig zie ik deze 'hubs':

Plaats waar het pakket toekomt uit Bulgarije: omgeving Den Haag: 6 miners
*Hub Groningen en omgeving: 3 miners
*Hub Maastricht: 2 miners (eventueel te combineren met enkele Vlaamse miners)
*Hub oost/west Vlaanderen: 2 miners

het ziet er naar uit dat er niets gaat moeten opgestuurd worden Smiley
(= goedkoper en sneller, denk ik)
full member
Activity: 160
Merit: 100
TACNAYN - destroyer of worlds
Quote
(Recente info: K1's zullen waarschijnlijk enkel in een powered USB hub kunnen werken en NIET in een standaard USB poort)

ze zullen gewoon op een standaard USB poort werken hoor
USB poorten zijn universeel; ze moeten allemaal hetzelfde zijn of minimaal aan dezelfde eisen voldoen
wat marto bedoelde is dat ze meer dan die minimale eisen aan stroom (kunnen, geen info over gezien) verbruiken, de meeste (zo niet alle) PC's zullen daar geen probleem mee hebben
newbie
Activity: 55
Merit: 0
Geweldig werk allemaal!
Ik ben sinds kort pas zelf bezig met mining op m'n 7950.
Maar als ik dit zo lees... Zit ik heel snel te denken aan een zwikkie K16's. (zolang ik maar niet zelf hoeft te gaan solderen Cool)
Volgende batch dan maar...
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik zal als ik alles zowat binnen heb een anoniem kaartje maken en dan kunnen we dat eens goed bekijken Wink

Ik heb al enkele dorpen/steden/omgevingen verschillende keren zien terugkomen, denk dat het makkelijki en snel zal gaan Smiley

edit: moet morgen onverwacht een hele dag weg, dus ik zal zondag alles beantwoorden en dan kunnen we de levering en betaling beginnen regelen.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Nice! Pm verstuurd.
Ik heb me opgegeven voor Zuid Holland.

Perfecte situatie: Eventueel bij dnaleor bezorgen en dan rij ik naar .be om op te halen, zelfde dag nog.
Iedereen die op de route ligt kan ik meenemen en dan zelfde dag of erna een centraal punt aanhouden.
Kortom asap zonder dagen vertraging van extra verzendingen.
member
Activity: 90
Merit: 10
Mochten mensen na aanleiding van de K1 berichten of om andere redenen chips willen verkopen, ik had er graag nog 10 gehad.

Tevens heb ik aan dnaleor doorgegeven dat ik voor zuid nederland (heerlen / eindhoven) en belgisch limburg / belgisch noord brabant de distributie op mij wil nemen. Hoe dit precies vorm krijgt wordt t.z.t. wel besproken maar waarschijnlijk eerst de pakketten ophalen en iedereen rond de route (+/-15km) die ik moet rijden pakket afgeven. en dan binnen 3 dagen afspreken in eindhoven voor de rest van de pakketten over te laden / af te geven op de route.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Alle PM's zijn de deur uit,

Als je GEEN PM hebt ontvangen, laat mij dat dan ASAP weten !!!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Avalon news:

"The chips is scheduled to start delivering mid-july in order which they were purchased."

Nice!

dat is de batch die voor onze batch komt denk ik...
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
Avalon news:

"The chips is scheduled to start delivering mid-july in order which they were purchased."

Nice!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Heb navraag gedaan en de K1's gaan waarschijnlijk op een powered Usb hub moeten draaien, de gewone PC USB slots zullen niet volstaan...

Ik heb 2 K1's besteld, dus ik ga waarschijnlijk een USB hub bestellen Tongue
Alleen ben ik nog aan het uitzoeken welke getest zijn en waarvan bewezen is dat ze genoeg leveren.

Als iemand door deze info zijn K1 niet meer wenst, ben ik bereid de chips over te kopen. Dit zal dan ook mn keuze voor de USB hub beïnvloeden...

edit: als ik aan 10 kom zal ik er waarschijnlijk een K10 van laten maken (als dat er ooit komt...)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!

Dit is hoe ik de verzending zie:
Er zal waarschijnlijk één pakket zijn naar een centraal gelegen 'verdeler' (de kans dat dit onze moderator PsychoticBoy wordt is redelijk groot).
Hij woont redelijk centraal voor zowel Vlamingen als Nederlanders (Delft).

Ik zal echter in de PM vragen of er nog andere vrijwilligers zijn. Deze kunnen dan eventueel een deelpakket toegestuurd krijgen of ophalen en dan verder in een kleinere omgeving verdelen.

Zo hoop ik dat ik bvb voor de Vlaamse miners het pakket bij iemd die in zuid-nederland woont kan gaan ophalen en het dan zelf verder verdelen (ik kan bvb met de trein op één dag naar antwerpen en Gent komen, of zelfs Brussel ofzo, mocht daar vraag naar zijn)

dit lijkt me de handigste methode.

Opsturen vanuit NL (psychoticboy) of BE (mezelf eventueel) is natuurlijk ook mogelijk.

Vandaar, beantwoord de PM die ik jullie morgenvoormiddag zal sturen zo volledig mogelijk! Smiley





en nog een update: de K1 van Marto is aan het hashen tegen 350mh !!
Hashing @ 300 mhz


Hashing @ 350 mhz

Pages:
Jump to: