Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 33. (Read 54846 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
EXTRA CHIPS BESCHIKBAAR!

Er is iemand die 1024 chips verkoopt uit onze batch bij marto74
https://bitcointalk.org/index.php?topic=250742.0;topicseen

Als je chips hebt besteld, en je hebt bevestiging van marto74, post dat dan hier als je deze wilt toevoegen aan de group buy

Smiley
member
Activity: 90
Merit: 10
During tests of single Avalon chip last night We were able to run it without misses up to 395 MHz.
We tried up to 450 but after 395 it starts missing data.
This without proper cooling.

Ben wel blij om dit te horen!
Net even uit een ander topic gevonden na goed zoeken.
legendary
er is wat tussengekomen, maar verwacht jullie morgennamiddag allemaal aan een PM. Daarna zal ik dit topic ook weer wat opkuisen en de belangrijke info ook in de eerste post zetten.

edit: PM's gaan vandaag -maandag- de deur uit Wink
full member
Activity: 155
Merit: 100
niet veel nieuws betreffende de miners.
Heb wel zojuist mn punten gehad, op alles geslaagd Smiley
Ik ga morgen werk maken van de bestellijst.

Betaling via bitpay kan ik zelf niet organiseren, eventueel dus via iemand anders zijn account, als die dat ziet zitten (zie hierboven)
Dat is zowat de conclusie... (spijtig genoeg)

De betaling via BTC is enkel mogelijk als je bereid bent 10-20% meer te betalen, het verschil wordt dan verrekend in de verzendkosten. Uiteindelijk zullen deze verzendkosten dan toch via overschrijving/cash geregeld moeten worden...

Ik kan iedereen een persoonlijke rekening sturen in euro's die bitpay dan omzet naar BTC tegen de huidige koers. Het enige verschil is dat er 1% kosten aan zitten voor het gebruik van bitpay. Laten we detail bespreken als het bijna zover is via skype.
legendary
Hartelijk gefeliciteerd!

Nog plannen om herkansingen te gaan maken zodat je je profielpunt kan verbeteren of zeg je ik vindt het goed genoeg zo?

Interessant, loop je dan ook het risico je punten eventueel te verlagen als de tweede poging slechter was?

Inderdaad, als je een herkansing meedoet, kunnen de punten naar beneden gaan (vreemd systeem hier in België)
Maar zoals ik zei, ik MOET aan 2 herkansingen deelnemen Wink
full member
Activity: 150
Hartelijk gefeliciteerd!

Nog plannen om herkansingen te gaan maken zodat je je profielpunt kan verbeteren of zeg je ik vindt het goed genoeg zo?

Interessant, loop je dan ook het risico je punten eventueel te verlagen als de tweede poging slechter was?
legendary
Todays Update.

I spent all day testing and trying to find what is causing HW errors.
I also did some comparison/companion testing with the Erupter that a very generous turtle83 sent me. The Klondike and Erupter ran fine together, and the cgminer menu items seem to be fine now too, after updating to 3.3.1.

I spent a lot of time analysing share.logs and running the data through my kslog util to generate work data for ktest. What I found out was that almost all the HW errors are non-repeatable. If I take accepted data and feed it back in manually I get the same nonce out. When I feed similar data that resulted in error nonces I usually get NO nonce out at all. This seems to indicate some problem with midstate/precalc/data not getting into the ASIC correctly rather than errors caused by bad result capture. Now I checked my code several times trying to find anywhere the data gets corrupted before pushing to the ASIC and can't see it.

As the day progressed I found the error rate dropping off as well. After a run of 1.5 hours along with the Erupter I found that the Klondike had a bout a 3% error rate, and the Erupter about 1.5%. But I'd been getting a lot of Rejected shares and I wondered if that was due to the slow speed and delays in submitted shares or what. So this evening I switched from 50btc (getwork) to BTCGuild (stratum) and saw that Rejects dropped a lot, and so far HW Errors are completely gone to 0 (knock on wood).

So it could even be that some problem with generating work with GetWork is sending bad data to the Klondike (?? weird), as with stratum (local block generation) I have not been getting HW errors. I'm trying to understand how that can be. Never see USB disconnects at all now. And if HW errors drop right off with stratum, then I'll probably add another ASIC and start checking the chaining next. Right, now running at 150 MHz clock, no heat sink and it's a bit hottish, but touchable with fingers for about 5 seconds.

Or maybe error rates actually get lower as the clock rate rises because going from 128 to 150 seems to have lowered the HW errors. Hmmm. Figure that out.

Plan for tomorrow: solder down more chips.

legendary
Hartelijk gefeliciteerd!

Ben je nu ook geslaagd of moet je nog verder studeren?

Jammer dat er niet meer bekend is van de mijners maar goed, dat komt nog wel. We moeten sowieso nog even geduld hebben.

Ik zit in het Belgische systeem. Hier kan je geen herkansingen doen als je al geslaagd bent, maar ik moet er nog 2 doen van het eerste semester Wink
Ik hoop dus stiekem dat de miners na mn herkansingen (dus vanaf de 4de september) toekomen Smiley
(anders vind ik wel een gaatje in mn planning om alles te regelen hoor Wink )
En ik heb nog een half jaartje te gaan, dan ben ik volledig afgestudeerd...
member
Hartelijk gefeliciteerd!

Ben je nu ook geslaagd of moet je nog verder studeren?

Jammer dat er niet meer bekend is van de mijners maar goed, dat komt nog wel. We moeten sowieso nog even geduld hebben.
full member
Activity: 154
Fica Tranquilo
Voor mij ook 1 BTC, 2 SEPA.
legendary
niet veel nieuws betreffende de miners.
Heb wel zojuist mn punten gehad, op alles geslaagd Smiley
Ik ga morgen werk maken van de bestellijst.

Betaling via bitpay kan ik zelf niet organiseren, eventueel dus via iemand anders zijn account, als die dat ziet zitten (zie hierboven)
Dat is zowat de conclusie... (spijtig genoeg)

De betaling via BTC is enkel mogelijk als je bereid bent 10-20% meer te betalen, het verschil wordt dan verrekend in de verzendkosten. Uiteindelijk zullen deze verzendkosten dan toch via overschrijving/cash geregeld moeten worden...
member
Gewoon even een vraag van mijn kant: Is er nog nieuws te melden ? Smiley

Ben heel erg benieuwd of de protypes al aan het werk zijn / gedebugged en of onze chips al in productie zijn.

Heb stiekum ook al even gekeken in de marto draadjes maar kan niks vinden.

Dus als iemand meer weet dan dat ik kan vinden hoor ik het heel graag.
legendary
Ik heb een bitpay account voor mijn webwinkels. We kunnen altijd die gebruiken.

Lijkt me wel een goed idee.
Het gaat hoogstens over een euro of 1000, aangezien er ook wel wat rechtstreeks EUR gaan storten denk ik
full member
Activity: 155
Ik heb een bitpay account voor mijn webwinkels. We kunnen altijd die gebruiken.
member
Activity: 83
2. Registration.

Generally. In order to use the Services, you must open a BitPay account. When you open an account, we will ask you for contact information such as, for instance, your name, mailing address, phone number, email address, and website. The information that you provide at the time of account opening must be accurate and complete, and you must inform us in a timely fashion of any changes to such information. We may require you to provide additional information such as, for instance, your date of birth or social security or tax identification number, and we may also obtain information about you from third parties, such as credit bureaus and identity verification services. We have the right to reject your account registration if you do not provide us with accurate, complete and satisfactory information.

Die gegevens geef je dus op als je je registreert bij de KvK. Daarvoor terug krijg je o.a. een BTW-nummer.
newbie
Activity: 47
Merit: 0
member
Activity: 83
legendary
BitPay lijkt precies te doen wat je wil. Het is volgens hun site te gebruiken voor donaties, independent contractors, webwinkels, etc. Het zou toch niet uit moeten maken of je een officiële 'merchant' bent of een groepsactie organiseert? Er is alleen de vaste fee van 1% en geen maandelijkse- of opstartkosten. Ik zou zeggen, gewoon een zelf bedachte bedrijfsnaam invullen.

zal nog eens proberen Wink
newbie
Activity: 47
BitPay lijkt precies te doen wat je wil. Het is volgens hun site te gebruiken voor donaties, independent contractors, webwinkels, etc. Het zou toch niet uit moeten maken of je een officiële 'merchant' bent of een groepsactie organiseert? Er is alleen de vaste fee van 1% en geen maandelijkse- of opstartkosten. Ik zou zeggen, gewoon een zelf bedachte bedrijfsnaam invullen.

PS met MtGox heb je checkout knoppen en kan je vouchers uitwisselen, voor zover ik weet ook in fiat. Maar ja, dat gebruikt (terecht) niemand meer.

PPS zolang het maar geen PayPal is ben ik ook snel tevreden hoor Wink
newbie
Activity: 5
Mijn voorkeur gaat uit naar SEPA.
Op deze manier blijft het makkelijk voor dnaleor.

Eventueel kan je gewoon een screenshots sturen van de betaling aan dnaleor via een pm + briefje van je forum naam ofzo.
Kan hij verifiëren wie er betaald heeft.
Pages:
Jump to: