Pages:
Author

Topic: Merit in Nederlandstalige community - page 2. (Read 9618 times)

legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 19, 2019, 04:15:28 AM
Je kan ook altijd de zeer goede posts naar mij doorlichten.... ik ben altijd wel bereid om merit te rewarded Smiley

(Van mijn originele merit source drop heb ik wel alle merit in 15 dagen op gemaakt, wat wil zeggen elke 30 dagen komen deze terug.... dus ik kan 15 dagen vrij veel doen, dan ben ik ongeveer 15 dagen zonder source merit.... dan weer terug enz)

Check. Merit binnen de NL community verspreiden is het hoofddoel, maar de schwung in het NL forum houden, lijkt me ook een goed streefdoel. Ik heb de indruk dat de drukte op het Nederlandstalig forum even volatiel is als de prijs van BTC. Tijd voor een bullrun, me dunkt!
legendary
Activity: 2436
Merit: 11586
BTC + Crossfit, living life.
August 16, 2019, 05:55:15 AM
We zijn intussen drie maanden verder. Ik weet niet of er intussen veel Nederlandstalige members zijn bijgekomen, maar als iemand van de nieuwkomers leuke posts heeft geplaatst (mag ook in het Engels zijn), laat dan ff iets weten in deze thread en dan komt er misschien wat Merit je kant uit. Ik heb er (mede dankzij jullie) intussen heel wat meer uit te delen, dan toen ik deze thread voor het eerst opende...

Geldt ook nog steeds voor de usual suspects, natuurlijk! Tongue

Je kan ook altijd de zeer goede posts naar mij doorlichten.... ik ben altijd wel bereid om merit te rewarded Smiley

(Van mijn originele merit source drop heb ik wel alle merit in 15 dagen op gemaakt, wat wil zeggen elke 30 dagen komen deze terug.... dus ik kan 15 dagen vrij veel doen, dan ben ik ongeveer 15 dagen zonder source merit.... dan weer terug enz)

legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 15, 2019, 07:05:51 AM
We zijn intussen drie maanden verder. Ik weet niet of er intussen veel Nederlandstalige members zijn bijgekomen, maar als iemand van de nieuwkomers leuke posts heeft geplaatst (mag ook in het Engels zijn), laat dan ff iets weten in deze thread en dan komt er misschien wat Merit je kant uit. Ik heb er (mede dankzij jullie) intussen heel wat meer uit te delen, dan toen ik deze thread voor het eerst opende...

Geldt ook nog steeds voor de usual suspects, natuurlijk! Tongue
legendary
Activity: 2436
Merit: 11586
BTC + Crossfit, living life.
May 19, 2019, 08:46:34 AM
Ik heb ook het gevoel dat er te weinig sMerits in omloop zijn, vooral in de Nederlandse gemeenschap. Wellicht zijn er minder merit sources in de Nederlandse gemeenschap of zijn zij te kritisch, ik weet het niet. Maar het houdt me eerlijk gezegd ook niet heel erg bezig, het systeem is naar mijn mening niet heel effectief. Het doel was om hiermee spammers van het forum te weren, het tegendeel is bewezen want het aantal spammers lijkt toe te zijn genomen. Ook past het systeem totaal niet bij een democratisch stelsel als Bitcoin, waarin een centrale eenheid bepaald wie geschikt is als bron en deze vervolgens het recht geven oneindig merits in omloop te brengen, exact de definitie van de centrale bank.

Merit sources hebben geen oneindige merit, ze krijgen een aantal dat elke maand terugkomt.

Bv merit source krijgt X aantal merit, verdeeld die over de eerst komende maand, en elke verstuurde merit word exact 30 dagen later weer bijgevuld.

Het systeem is niet feilloos maar beter als ervoor en er word aan gewerkt en nieuwe sources worden aangesteld.... Het is ook moeilijk kan ik mij voorstellen om nieuwe sources aan te stellen soms omdat niet iedereen applications indient en er ook vele members zijn die het systeem zouden kunnen misbruiken met merit abuse, alt-account merit geven enz, ik ben zelf "vooral" in speculation actief daarna in collection (nog niet zo lang) en wil ook hier meer zijn.

Ik ben juist sinds paar dagen source geworden zelf en ga hier zeker proberen merit te geven als het ook wat actiever word natuurlijk, maar deze maand ben ik vooral de amount dagelijks aan het verdelen zodat ik binnen 30 dagen altijd een dagelijkse supply kan hebben om bij te dragen en merit te geven waar nodig....

legendary
Activity: 2436
Merit: 11586
BTC + Crossfit, living life.
May 19, 2019, 08:36:10 AM
Inderdaad leuk om te zien dat er wat nieuw leven in de NL sectie wordt geblazen. Volgens mij zijn er aardig wat crypto gebruikers in Nederland, zou mooi zijn als de topic kwaliteit hier wat verhoogd wordt.

Idd zeker en vast... Friends1980 doet ook zeker zijn best, ik hoop ook zeker dat er meerdere threads gemaakt worden in NL zodat nieuwe BTC'ers ook makkelijk kunnen wegwijs worden en makkelijk kunnen bijleren of bijdragen aan de community.
legendary
Activity: 2198
Merit: 1989
฿uy ฿itcoin
February 07, 2019, 02:46:07 AM
Inderdaad leuk om te zien dat er wat nieuw leven in de NL sectie wordt geblazen. Volgens mij zijn er aardig wat crypto gebruikers in Nederland, zou mooi zijn als de topic kwaliteit hier wat verhoogd wordt.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
February 06, 2019, 02:43:51 PM
Nu er toch iets meer leven in de keet komt (met "keet" bedoel ik het Nederlandstalige forum Grin), veroorloof ik mij deze OP even te bumpen.

Er zijn intussen ook een paar members die hier vroeger niet vaak opdoken, en als zij mij een van hun posts kunnen aanbevelen, zal ik nog steeds graag wat Merit uitdelen. Hetzelfde geldt overigens nog steeds voor de usual suspects. Geen crap graag, maar geen paniek: de jury is niet streng.
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
January 13, 2019, 09:08:13 AM
Is er op dit moment eigenlijk een Nederlandse merit source actief?

Geen idee maar ik kan je wel zeggen dat OP nog steeds geldig is en ik nog steeds actief mijn beschikbare Merits uitdeel en voorrang geef aan Nederlandstalige members.

mooie geste en initiatief. ikzelf heb ook de volle ..... 4 Smerits om uit te delen  Grin

tot voor kort had ik geen enkele merit gekregen maar nu met mijn trading challenge topic waar ik men challenge dagelijks update ben ik wat merits beginnen te krijgen. Hopelijk heb ik een mooi aantal gekregen op het einde van men 365 dagen challenge Cheesy
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
January 12, 2019, 09:36:12 AM
Is er op dit moment eigenlijk een Nederlandse merit source actief?

Geen idee maar ik kan je wel zeggen dat OP nog steeds geldig is en ik nog steeds actief mijn beschikbare Merits uitdeel en voorrang geef aan Nederlandstalige members.
copper member
Activity: 322
Merit: 15
January 11, 2019, 12:27:50 PM
Is er op dit moment eigenlijk een Nederlandse merit source actief?
full member
Activity: 627
Merit: 208
Belgian based crypto-enthusiast
January 10, 2019, 06:01:31 PM
yeps is inderdaad het nadeel van belg of Nederlander te zijn. Wij spreken perfect meerdere talen en zijn niet onbekend met het Engels. Tot voor kort had ik zelfs nog geen enkele keer op het Nederlandstalige forum geweest enkel uit gewoonte om gewoon in het engelstalige forum te vertoeven.

Ja klopt meestal grijpen we meteen naar engelstalige fora's, toch ben ik ook wel fan om het gewoon in je moedertaal te doen. Ben blij dat er de laatste tijd wat meer belangstelling voor komt zo te zien.
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
January 08, 2019, 08:35:27 AM
yeps is inderdaad het nadeel van belg of Nederlander te zijn. Wij spreken perfect meerdere talen en zijn niet onbekend met het Engels. Tot voor kort had ik zelfs nog geen enkele keer op het Nederlandstalige forum geweest enkel uit gewoonte om gewoon in het engelstalige forum te vertoeven.
legendary
Activity: 2436
Merit: 11586
BTC + Crossfit, living life.
January 01, 2019, 05:45:56 PM
ik ga zelf het nederlandstalige ook eens meer lezen, eigenlijk nooit echt hier geweest..., maar er zijn enkele established (nederlanstalige members) die wel een merit source application zouden kunnen aanvragen.
zo zouden er locaal ook enkele merits meer kunnen gegeven worden.
PAASHAAS zou bv een goede kunnen zijn.
sr. member
Activity: 336
Merit: 252
November 05, 2018, 02:38:50 PM
Het is jammer dat Nederlandstalige deel niet zo leeft. Zelf vindt ik posten in het Nederlandstalige deel gewoon makkelijkere dan in het engels.


Komt vooral door het feit dat veel Nederlanders/Belgen 'perfect' het forum in het Engels kunnen volgen. Ikzelf ben hier zeker ook schuldig aan, denk dat ik het aantal posts die ik in het Nederlandse sub-forum heb gepost sinds ik mijn account heb op 1 hand kan tellen  Embarrassed.
Ik ben nu wel terug van even weggeweest en heb me voor genomen om hier ook wat actiever te zijn. Als we dit met z'n allen doen zal het hier wel wat levendiger worden geloof ik.

Ik ben erin geslaagd een bescheiden pakje Merits bijeen te zamelen. Ik zal deze graag aan jullie uitdelen. Het zijn er weinig, maar alle beetjes helpen. Als je hieronder een van je interessante bijdrages op dit forum post, zal ik er na lezing graag 1 van mijn sMerits aan schenken. En mind you: wat mij betreft hoeft het absoluut niet in het Nederlands te zijn. Het zou hypocriet zijn want ik post (en lees) zelf quasi enkel in het Engels!

Zelf deel ik ook graag Merits uit aan members die iets doen voor de crypto community.
Dit kan gaan tot het schrijven van een heel goede handleiding tot het ontmaskeren van een ICO scam.

Het klopt wat je vertelt i.v.m. de Nederlandse community. Zelf ben ik Belg en als ik een interessant project zie dan zal ik de officiële thread volgen en in de officiële Telegram groep zitten en niet in een lokale groep of op de vertaalde thread.

Mag je altijd mijn posts eens bekijken en als er iets interessant tussen zit mag je me altijd een Merit geven en voor wat hoort wat  Wink

Ben nog maar sinds gisteren terug op het forum na een tijdje er tussenuit geweest te zijn dus voor mij is het merit-systeem iets nieuws.
Content van hoge kwaliteit belonen lijkt me inderdaad een goed plan. Uiteraard ben ik wat guller voor mijn vrienden van de lage landen Wink
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
October 30, 2018, 09:50:09 AM
(...)
Zelf deel ik ook graag Merits uit aan members die iets doen voor de crypto community.
Dit kan gaan tot het schrijven van een heel goede handleiding tot het ontmaskeren van een ICO scam.

Het klopt wat je vertelt i.v.m. de Nederlandse community. Zelf ben ik Belg en als ik een interessant project zie dan zal ik de officiële thread volgen en in de officiële Telegram groep zitten en niet in een lokale groep of op de vertaalde thread.

Mag je altijd mijn posts eens bekijken en als er iets interessant tussen zit mag je me altijd een Merit geven en voor wat hoort wat  Wink

Ziet er impressive uit. Ik heb ooit een halve BTC verloren aan een van de Nebula scams. Mijn eigen domme schuld, hoewel het vooral aan een compleet gebrek aan ervaring en kennis lag. Ik ben er nog steeds beschaamd over. Mooi te zien dat er members zijn die zich onbaatzuchtig inzetten om dat soort wantoestanden zo veel mogelijk te vermijden voor andere (nieuwe) members.

Ik zal me er in de komende dagen eens in verdiepen en wat Merit aan je uitdelen!

Cheers mate!
copper member
Activity: 322
Merit: 15
October 28, 2018, 04:38:48 AM
Logisch dat jullie ook kijken naar engelstalige posts, doe ik zelf ook. Mede ook omdat het Nederlandstalige btctalk forum nou niet het meest levendige deel van het forum is.
sr. member
Activity: 630
Merit: 276
October 27, 2018, 05:46:13 PM
Ik ben erin geslaagd een bescheiden pakje Merits bijeen te zamelen. Ik zal deze graag aan jullie uitdelen. Het zijn er weinig, maar alle beetjes helpen. Als je hieronder een van je interessante bijdrages op dit forum post, zal ik er na lezing graag 1 van mijn sMerits aan schenken. En mind you: wat mij betreft hoeft het absoluut niet in het Nederlands te zijn. Het zou hypocriet zijn want ik post (en lees) zelf quasi enkel in het Engels!

Zelf deel ik ook graag Merits uit aan members die iets doen voor de crypto community.
Dit kan gaan tot het schrijven van een heel goede handleiding tot het ontmaskeren van een ICO scam.

Het klopt wat je vertelt i.v.m. de Nederlandse community. Zelf ben ik Belg en als ik een interessant project zie dan zal ik de officiële thread volgen en in de officiële Telegram groep zitten en niet in een lokale groep of op de vertaalde thread.

Mag je altijd mijn posts eens bekijken en als er iets interessant tussen zit mag je me altijd een Merit geven en voor wat hoort wat  Wink
newbie
Activity: 18
Merit: 0
October 21, 2018, 04:33:08 AM
bedankt voor het advies van alle senioren, die zeker iets nuttigs of advies geven voor anderen, zodat ze kunnen begrijpen en begrijpen wat we overbrengen, en wees niet te hoopvol om iets te krijgen, wat zeker een goede prestatie oplevert indirect zal er zijn iemand die een antwoord zal geven op de resultaten die we hebben bereikt.

  En naar mijn mening is de heerschappij zeer goed omdat het doel is om kwaliteitsposten te kunnen produceren, maar in verband met jouw mening is het inderdaad een probleem op zich, waarna we een post hebben gemaakt die al heel goed mogelijk was, maar geen verdienste-ondersteuning krijgen en dit was zeker een probleem. voor ons leden van het forum en moeten met elkaar delen als het inderdaad de moeite waard is om te geven.

het juiste is om je kennis te gebruiken om anderen te helpen, of om te delen wat je weet. Dit is wat we echt nodig hebben.
   Maar soms denk ik ook. Te veel mensen hier zijn ongeduldig. Ze zullen je berichten en andere mensen niet eens goed lezen, kijk maar naar de titel en begin te antwoorden, en het antwoord staat meestal buiten het onderwerp of herhaal weergave. Ik weet niet hoe ik met hen moet communiceren, want naar mijn mening is wat we nodig hebben echte communicatie, niet alleen beantwoord. Vooral in het lokale gedeelte is dit fenomeen erg prominent. Ik heb geprobeerd om diepgaand met enkele lokale leden te communiceren, maar dit lijkt erg moeilijk. Ik heb het artikel zorgvuldig bewerkt, maar niemand heeft het grondig met mij besproken, dit is frustrerend. Misschien is in hun ogen een diepgaande discussie met mij niet alleen een verspilling van tijd en geen voordeel, dus het is zinloos. De voordelen zijn niet alleen maar geld. Het is ook nuttig om kennis met anderen te bespreken en op te doen. en dat is belangrijker dan geld. Helaas begrijpen maar weinig mensen dit.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
October 06, 2018, 04:55:50 AM
Heb al eerder in dit topic gepost. Heb het net terug gelezen ben aardig kort door de bocht geweest.
Heb me over het hele merit gebeuren heen gezet. Voel me al niet meer die beginner als eerst op het forum. Ben blijven lezen en posten vooral in het Nederlandstalige deel.
Het is jammer dat Nederlandstalige deel niet zo leeft. Zelf vindt ik posten in het Nederlandstalige deel gewoon makkelijkere dan in het engels.

Je moet van Merit alleszins niet je levensdoel maken, al was het maar omdat die campaigns je vaak maar een paar schamele dollars opbrengen. Maar ja, je weet natuurlijk maar nooit dat je toevallig op die ene ruwe diamant valt... Smiley

Ik zie dat je verder bijna uitsluitend in de thread van die privacy coin post. Dat is inderdaad niet de goede manier om aan Merits te komen, en al zeker niet als je je beperkt tot het Nederlandstalige forum. Maar van mij mag je uiteraard posten wat en waar je wilt - wie ben ik. Smiley

Ik post zelf maar een paar posts per week maar ik bezoek en lees het forum - ook het Nederlandstalige - meermaals per dag. BTCtalk staat steevast in mijn top 3 van meest bezochte sites. Misschien kunnen jij of andere members nog interessante topics bedenken om wat meer leven in de Nederlandstalige brouwerij te brengen.

Ik heb intussen een hoop sMerits weg te geven en mijn voorstel in de OP geldt in elk geval nog steeds. Ik geef ook nog steeds het liefst voorrang aan Nederlandstalige members.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
October 04, 2018, 02:12:13 PM
Heb al eerder in dit topic gepost. Heb het net terug gelezen ben aardig kort door de bocht geweest.
Heb me over het hele merit gebeuren heen gezet. Voel me al niet meer die beginner als eerst op het forum. Ben blijven lezen en posten vooral in het Nederlandstalige deel.
Het is jammer dat Nederlandstalige deel niet zo leeft. Zelf vindt ik posten in het Nederlandstalige deel gewoon makkelijkere dan in het engels.
Pages:
Jump to: