Ik ben erin geslaagd een bescheiden pakje Merits bijeen te zamelen. Ik zal deze graag aan jullie uitdelen. Het zijn er weinig, maar alle beetjes helpen. Als je hieronder een van je interessante bijdrages op dit forum post, zal ik er na lezing graag 1 van mijn sMerits aan schenken. En mind you: wat mij betreft hoeft het absoluut niet in het Nederlands te zijn. Het zou hypocriet zijn want ik post (en lees) zelf quasi enkel in het Engels!
Na het lezen van dit gedeelte van je bericht namen wij aan dat je op zoek was naar handige informatie betreffende cryptocurrency in het algemeen. Dit blijkt niet het geval.
Wij, het support team van Anycoin Direct zijn sinds kort begonnen met het verbreden van onze services. Tot voor kort boden wij alleen support via onze eigen live-chat, telefoon en e-mail, recentelijk hebben wij ervoor gekozen ook op bitcointalk vragen te beantwoorden. Dit met als doel om cryptocurrency wat toegankelijker te maken voor de beginners onder ons. Wij proberen vragen zo volledig- en simpel mogelijk te beantwoorden. Hier een voorbeeld van een van onze posts;
https://bitcointalksearch.org/topic/m.34064546 meer voorbeelden kan je vinden als je onze posts terugleest. Door het vele contact met onze klanten kunnen wij inzien wat de meest voorkomende problemen zijn en de bijbehorende oplossingen. Wij focussen ons niet alleen op beginners, maar ook op de wat gevorderde gebruikers die vragen hebben over andere coins die wij aanbieden.
Helaas ontvangen wij tot nu toe nog geen merit van mede-forumnisten. Dit is ook niét heel belangrijk omdat dit niet ons doel is, maar het laat wél zien dat nuttige bijdrages niet perse beloond worden op dit forum. Ons doel is om zoals voorheen vermeld de beginners op weg te helpen met bijvoorbeeld het begrijpen van de blockchain of een bepaalde coin. Beginners kunnen helaas geen Merit geven en zijn toch de mensen die de meeste hulp kunnen gebruiken, en horen te ontvangen. Als er geen beloning is voor het helpen van nieuwe deelnemers op een forum dan wordt het inderdaad erg snel een besloten clubje. Aan de andere kant snappen wij ook dat er regels moeten zijn zodat niet allerlei nieuwe mensen elkaar naar de hoogste rangen gaan meritten. Het is moeilijk een perfect systeem hiervoor te verzinnen, maar wij hopen in ieder geval dat onze bijdrages wel gewaardeerd worden door de community.