Ik zal in elk geval aan denken om toekomstige merit maar hier te vergeven
. Edit: Hey. Ik heb er twee, dus 1tje weg ermee
. Nu even de vraag hoe ik een ander weer blij maak. Wie heeft ze nu eigenlijk 'het meeste nodig'?
En een gerelateerde vraag. Welke subrubrieken zijn nu een beetje de plekken waar meer inhoudelijk gepraat wordt zonder dat het alleen maar over btc gaat en zonder dat het een groot shillfest wordt?
Ik stel mij daar geen enkele vraag bij. Ik deel uit als ik daar zin in heb en aan wie ik wil. Maak niet uit welke rank of trust etc. De volledige Meta-thread is een irritante "Merit Police" thread aan het worden, waar mensen zich niet alleen meer vragen stellen over spam en nutteloze posts, maar zich nu ook beginnen af te vragen of de gegeven Merits wel goed gespendeerd werden. Het grenst soms aan het absurde.
Zo is er een thread over mensen die ANN en BOUNTY-threads Meriten. Een thread over mensen die Merit statistics liken. Een thread voor mensen die memes Meriten. Enzovoort enzovoort.
Ik heb amper de tijd om dat allemaal te lezen, laat staan om hele posts daarover vol te schrijven. Heeft allemaal niets meer met crypto te maken. Geen idee waar al die mensen tijd (en zin en energie) daarvoor vinden... (ik ben trouwens in deze post toch wel goed mijn best aan het doen
)
Dus geef gewoon aan wie je wilt. Dit forum is door een libertariër opgestart en ik ga er prat op die spirit van Satoshi voort te zetten. Voor mij waren de Merits dus (deels) voor iedereen die een ietwat samenhangende post in deze thread heeft gezet. Voor een ander kan het iets grappigs of superintellectueel of whatever zijn.
Ze hebben dat Merit systeem absoluut door onze strot willen duwen en als ze nu ook nog gaan komen vertellen waar we ze mogen uitdelen, kunnen we misschien beter ons eigen cryptoforum opstarten...
En wat je laatste vraag betreft... Ik weet het momenteel ook niet te goed. Het is sinds december overal lekker shillen geblazen. Mensen lezen enkel de OP en antwoorden dan maar lukraak iets, gewoon om aan hun minimum posts te geraken... Economics vind ik nog redelijk te doen. Verder is er ook nog de Serious Discussion, maar om heel eerlijk te zijn: ik zit echt niet op dit forum om effe gezellig te keuvelen over legalizering van drugs of over het recht een inbreker te doden of zo...