Pages:
Author

Topic: P2P.Gent - Bitcoin meetup 36 - Dinsdag 29 december vanaf 20:00 - page 6. (Read 94830 times)

newbie
Activity: 53
Merit: 0
ook van de partij (met 2).

BTW heb interesse om tss 0.5 en 1 btc te kopen dus als er iemand dat wil meenemen graag pm
copper member
Activity: 3892
Merit: 2197
Verified awesomeness ✔
Ik kan helaas niet meedoen met de Pizza Party, maar heb van NewLiberty wel een anniversary coin gekregen die speciaal voor dit event gemaakt is. Anyway, heel veel plezier jongens! Grin
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
even deze bumpen! Cheesy
Donderdag is het zover, de Pizza Party Wink

Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze gaan komen. Ik verwacht rond de 16 man. Iedereen welkom!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Mijn facebookpost van 22 mei 2013:
Quote
3 jaar geleden kocht Laszlo Henyecz voor het eerst in de Bitcoin-geschiedenis een tastbaar goed met bitcoins, namelijk 2 Pizza's voor 10000 BTC, toen ongeveer 41$ waard, nu 1230900$.

Ter ere van "Laszlo Pizza Day", heb ik er ook één gekocht voor ongeveer 0.1 BTC, spijtig genoeg via de tegenwaarde in fiat-geld.

Cheesy Cheesy Cheesy
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Goed nieuws! We mogen onze pizza's gewoon opeten in het café (of op het terras) Smiley

Op donderdag 22 mei houden we de volgende Bitcoin meet in Gent. Deze keer is het een speciale meet, want we gaan pizza eten ter ere van de 2 pizza's die 4 jaar geleden door "Laszlo" werden gekocht voor 10000 BTC. Dit is de eerste geregistreerde aankoop met bitcoins.

De pizza's zullen worden besteld via pizza.be en kunnen met bitcoins betaald worden. We hebben toestemming van de café-baas om ze in onze stamkroeg op te eten, mits we ons afval ook zelf opruimen.

Meer info over deze aankoop is hier terug te vinden: https://bitcointalksearch.org/topic/pizza-for-bitcoins-137

PS: reservaties zijn dus niet nodig Wink
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik zal het morgen eens vragen of het kan.

Zou inderdaad wel makkelijk zijn.  Dan moeten we geen rekening houden met reservaties en dergelijke....

(en we kunnen betalen met BTC :-D )
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
Prima donna is een geweldige pizza zaak.
Heel goedkoop, en echt lekkere pizza's. Maar het is inderdaad erg ver van het station en zit ook bijna altijd tot de nok vol.
 
Ik vind dat ander idee eigenlijk wel een goede oplossing. De eerste Bitcoin-pizza was tenslotte ook een delivery pizza, en het is wel leuk om gewoon op café te kunnen zitten en het eten tot ons te laten komen. :p Bovendien moeten we dan niet prutsen met reservaties. Als de eigenaars van dat café het niet erg vinden ben ik hier zeker voorstander voor!
Wel best dat iemand een laptop meeneemt dan.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Het was weer gezellig!

Wat die "pizza party" betreft. Blijkbaar bestaat die pizzeria op 500 meter van het station niet meer.
De dichtstbijzijnde is "Prima Donna" (overpoortrstraat 43). Dat is toch op meer dan een km van het station...

Of ik moet eens gaan vragen of we de pizza's in ons "stamcafé" kunnen opeten, dan kunnen we gewoon een bestelling plaatsen (en betalen met BTC bij pizza.be Wink )

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?



In ieder geval: laat hier of via PM weten als je 99% zeker bent dat je mee een pizza gaat eten, kwestie van reservaties enzo.
newbie
Activity: 53
Merit: 0
tot straks, wie op zoek is naar een Asus R9 290 laat iets weten via pm, ik heb er 1 te koop
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
Well, helemaal met de hand uitrekenen lijkt me ook nogal moeilijk, maar het zou leuk zijn om te weten welke stappen doorlopen worden en hoe ze juist in zijn werk gaan. Smiley
Jij met je bitcoin thesis hebt daar waarschijnlijk wel wat over te vertellen. Cheesy
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Is er morgen iemand aanwezig met diepgaande kennis van het protocol, die me kan uitleggen hoe een public key wordt gecreerd uit een private key? Smiley

Ik zou dit graag helemaal begrijpen en kunnen toepassen.





Ik weet het ongeveer, maar heb het nooit met de hand berekend. Denk dat dat er weinig doen. Ik heb wel eens zo een 'molecular' certificaat "nagerekend" via programmas en het klopte volledig.
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
Is er morgen iemand aanwezig met diepgaande kennis van het protocol, die me kan uitleggen hoe een public key wordt gecreerd uit een private key? Smiley

Ik zou dit graag helemaal begrijpen en kunnen toepassen.



member
Activity: 86
Merit: 10
Sh**, baas heeft de salesmeeting verplaatst naar guess when... Dinsdag 18.30 in Waver, dus vrees dat ik er niet zal geraken.
Volgende maand ben ik er zeker bij!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik kom ook eens een kijkje nemen

Cheesy


het gaat weer druk worden, ik zit je op de lijst! Smiley
member
Activity: 86
Merit: 10
Ik kom ook eens een kijkje nemen
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Indien ik vrij ben probeer ik ook langs te komen. Ik hoef geen uitleg, zit al aantal jaren in de btc-business, maar is misschien wel eens interessant om met gelijkgestemden een babbeltje te slaan.

méér dan welkom! Cheesy
newbie
Activity: 20
Merit: 0
Indien ik vrij ben probeer ik ook langs te komen. Ik hoef geen uitleg, zit al aantal jaren in de btc-business, maar is misschien wel eens interessant om met gelijkgestemden een babbeltje te slaan.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Via meetup.com blijkt dat de organisator van de meetup in Antwerpen naar de meet in Gent komt! Smiley

Weer veel om over te praten. De echte believers zullen zeker aanwezig zijn. We merken vaak hoe lager de prijs is, hoe minder opkomst.
Laat het nu net hét moment zijn om in te stappen in Bitcoin! Begrijp je niet hoe het werkt, weet je niet hoe je het moet aankopen of veilig opslaan?
Kom dan zeker eens een kijkje nemen, wij helpen je verder!
Iedereen welkom Smiley
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
Ik ben er normaal bij de 22ste april. Smiley
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Een tiental aanwezigen, ondanks de lage koers van de BTC Wink
Het was weer gezellig Smiley

We hebben ook definitief besloten dat we op 22 mei gezamenlijk ergens in Gent een pizza gaan eten, om de pizza te vieren die op 22 mei 2010 door Lazslo gekocht werd voor 10000 BTC. Daarna kunnen we nog steeds op café, op een iets later uur. De planning van die avond staat nog niet vast, maar het is al zeker dat het doorgaat!


Aan de mensen die twijfelen om te komen, niet doen, gewoon afkomen! Smiley


Tot op de volgende meet: dinsdag 22 april !!


edit: ik heb het schema een beetje aangepast. De originele datum was dinsdag 15 april, maar dan is het paasvakantie en zullen er veel studenten thuis zitten en andere mensen zijn misschien gaan skiën. Ik heb het dus met een week verschoven en de daaropvolgende zaterdagmeet vervangen door de pizza party op donderdag 22 mei. Daarna wordt de normale afwisseling dinsdag/zaterdag om de 3,5 weken verder gezet.
Pages:
Jump to: