Pages:
Author

Topic: P2P.Gent - Bitcoin meetup 36 - Dinsdag 29 december vanaf 20:00 - page 7. (Read 94770 times)

newbie
Activity: 53
Merit: 0
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
het is al weer even geleden, maar ik kom ook af.
en ik voorzie pintjes voor bitcoin aan bitcoinaverage rates, hell yeah!

Cheesy eindelijk, ik kan weer met BTC betalen Wink
full member
Activity: 191
Merit: 100
het is al weer even geleden, maar ik kom ook af.
en ik voorzie pintjes voor bitcoin aan bitcoinaverage rates, hell yeah!
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
even bumpen! Zaterdag is het weer zo ver Wink
sr. member
Activity: 323
Merit: 250
dju toch, die dag kan ik niet Cry
Volgende keer maar weer dan! Heb de vorige ook al moeten missen, dus het wordt nog eens tijd dat ik langskom. Cheesy
legendary
Activity: 1274
Merit: 1000
Ik zal aanwezig zijn de 22ste, voor eerste keer  Wink
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik heb dan die meetup-account aangemaakt hé mensen! Smiley
http://www.meetup.com/Gent-Bitcoin-Meetup/
Hopelijk bereiken we zo nog wat extra volk.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ben vrij nieuw in de bitcoinwereld maar wel interesse om 22 maart te komen, ik laat nog iets weten enkele dagen op voorhand.

nieuw volk is altijd leuk Smiley



newbie
Activity: 1
Merit: 0
Ben vrij nieuw in de bitcoinwereld maar wel interesse om 22 maart te komen, ik laat nog iets weten enkele dagen op voorhand.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
een meetup aanmaken kost blijkbaar geld. 12 USD voor 6 maand.
Niet erg veel, wil het gerust betalen, maar ga dus een donatieadres in de openingpost zetten: 1B56EhkU67nVTwgncnvLpy6Dz2dBPbUEPZ

Ik wou het vandaag al aanmaken, maar mijn credit card ligt nog in Gent (ze aanvaarden geen bitcoin en in het weekend ben ik niet op kot) dus zal maandag de meetup aanmaken.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ok mensen,

iemand heeft weer 3 pinten vergeten betalen  Tongue
Je kan hier doneren: 19eLe663ao4jVPqzTksz2CnESt5eMX9tQA  (ongeveer 16 mBTC aan de huidige koers)

Gatherc en ik hebben elk de helft betaald en dus zal alles wat op dat adres toekomt worden gedeeld onder ons 2 Smiley


PS: zal vanavond een meetup proberen aanmaken.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Ik breng wat screens mee om alvast wat te tonen omtrent het programma van Belgische makelij: Mine O Matic (je eigen middle man) momenteel wel versie 0.01 ;-)
Met uitleg Smiley.

Zeer interessant programma voor scrypt-miners!



al die projecten... Moet dringend mn programmeerskills eens opfrissen. Heb ook nog wel wat ideetjes Wink
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ook weer aanwezig, met hopelijk kleine demo van de site waar ik mee bezig ben

het zag er zeer goed uit! Handige website Smiley
newbie
Activity: 53
Merit: 0
dan zijn we al met drie, hopelijk is er ook wat opkomst als de prijs laag staat  Wink
newbie
Activity: 29
Merit: 0
Ik breng wat screens mee om alvast wat te tonen omtrent het programma van Belgische makelij: Mine O Matic (je eigen middle man) momenteel wel versie 0.01 ;-)
Met uitleg Smiley.

Need Surface Pro 2 Smiley

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
ook weer aanwezig, met hopelijk kleine demo van de site waar ik mee bezig ben

we kijken er naar uit! Smiley
newbie
Activity: 53
Merit: 0
ook weer aanwezig, met hopelijk kleine demo van de site waar ik mee bezig ben
member
Activity: 76
Merit: 10
*BUMP*

Dinsdag is er weer een meet. Er is in de laatste weken veel gebeurd (koersevoluties, gox crash?); Ik heb al een paar dingen die ik die avond moet regelen, maar als ik nog tijd over heb, ga ik stilaan wat ideeên verzamelen omtrent een mogelijk congres of iets dergelijks in Gent.

We kunnen misschien een namiddag organiseren, of meer iets zoals de formule in antwerpen (beginnen om 18:00 uur; kon spijtig genoeg niet aanwezig zijn), maar in ieder geval iets met sprekers/debatten en met iets meer inhoud dan onze café-avonden (die op zich natuurlijk gezellig blijven Wink )

Was rusty niet bezig om een gastcollege te houden in Kortrijk?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
*BUMP*

Dinsdag is er weer een meet. Er is in de laatste weken veel gebeurd (koersevoluties, gox crash?); Ik heb al een paar dingen die ik die avond moet regelen, maar als ik nog tijd over heb, ga ik stilaan wat ideeên verzamelen omtrent een mogelijk congres of iets dergelijks in Gent.

We kunnen misschien een namiddag organiseren, of meer iets zoals de formule in antwerpen (beginnen om 18:00 uur; kon spijtig genoeg niet aanwezig zijn), maar in ieder geval iets met sprekers/debatten en met iets meer inhoud dan onze café-avonden (die op zich natuurlijk gezellig blijven Wink )




***



Ik maak niet graag reclame in dit topic, maar ik ga het nu toch doen Tongue
Als iemand toevallig wat zilver of goud wil kopen voor BTC, ik heb hier een topic met wat ik te koop heb. Liefst op voorhand een berichtje sturen, ik ga niet alles meenemen Tongue face 2 face trade heeft altijd mijn voorkeur, dat spaart verzendkosten en verzendrisicos uit)
Pages:
Jump to: