Pages:
Author

Topic: Bitcoin... op weg naar 1000 USD :) - page 14. (Read 75465 times)

legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx
February 20, 2015, 08:42:32 AM
Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.
sr. member
Activity: 252
Merit: 250
February 18, 2015, 07:49:07 AM
Sowieso hebben Nederlandse bedrijven het niet zo op Bitcoins is mijn ervaring.
Ik stuur soms mails uit om bedrijven te vragen de munt te accepteren.
Afwijzing na afwijzing, dat toont maar weer aan hoe kwetsbaar klein de bitcoin wereld is.

Als voorbeeld, een mail waarbij ik te kennen geef dat Microsoft en thuisbezorgd ook bitcoins gebruiken.

Geachte heer xxxxx,
Hartelijk dank voor uw bericht aan Bingocams.

Helaas bieden we niet de mogelijkheid om met bitcoins te betalen. Dit aangezien het merendeel van onze spelers geen kennis heeft van bitcoins of weet wat bitcoins zijn. Microsoft bijvoorbeeld heeft een andere doelgroep qua gebruikers. Onze gebruikers en wij zelf snappen dat niet en proberen ons tegen fraude te beschermen.

Wij hopen uw vraag hierbij voldoende te hebben beantwoord.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk

Goed dat je dit deelt, een mooi voorbeeld hoe de massa er tegenaan kijkt hedendagen nog steeds. Hoor inderdaad regelmatig de zelfde ongeïnteresseerde uitspraken voorbij komen. De hele cryptocurrency wereld heeft nog veel te doen om dit in te burgeren overal, Het is zoiezo nog allemaal teveel poespas onwetendheid en missen van een hype waar alle schapen graag in volgen.
Toch zijn we al zeer ver met veel zaken zoals mining programma's die steeds simpeler worden snel aankunnen schaffen etc.etc. helaas ontbreekt het nog teveel aan marketing/promotie zoals we die van bepaalde andere succesvolle bedrijven kennen hier ligt dan ook een knelpunt wie gaat dat betalen? Al met al hebben we iets moois in handen waar de rest van de wereld nog even kennis mee moet maken ugh
legendary
Activity: 2044
Merit: 1008
February 18, 2015, 06:18:26 AM
Dit aangezien het merendeel van onze spelers geen kennis heeft van bitcoins of weet wat bitcoins zijn

jezus onder welk steen hebben deze gasten geleefd afgelopen jaren. Al mijn vrienden kennen bitcoin en ze zijn niet eens bezig met technology.
legendary
Activity: 2744
Merit: 1193
I don't believe in denial.
February 18, 2015, 06:17:29 AM
[...] Onze gebruikers en wij zelf snappen [Bitcoin] niet en proberen ons tegen fraude te beschermen. [...]]

Hilarisch/triest...
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
February 18, 2015, 02:31:56 AM
Sowieso hebben Nederlandse bedrijven het niet zo op Bitcoins is mijn ervaring.
Ik stuur soms mails uit om bedrijven te vragen de munt te accepteren.
Afwijzing na afwijzing, dat toont maar weer aan hoe kwetsbaar klein de bitcoin wereld is.

Als voorbeeld, een mail waarbij ik te kennen geef dat Microsoft en thuisbezorgd ook bitcoins gebruiken.

Geachte heer xxxxx,
Hartelijk dank voor uw bericht aan Bingocams.

Helaas bieden we niet de mogelijkheid om met bitcoins te betalen. Dit aangezien het merendeel van onze spelers geen kennis heeft van bitcoins of weet wat bitcoins zijn. Microsoft bijvoorbeeld heeft een andere doelgroep qua gebruikers. Onze gebruikers en wij zelf snappen dat niet en proberen ons tegen fraude te beschermen.

Wij hopen uw vraag hierbij voldoende te hebben beantwoord.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk

legendary
February 18, 2015, 02:26:09 AM
En Bitpay gaat ook een keer gehackt worden en ik gok dat dat gebeurt wanneer btc weer in opmars is.

Er zijn al genoeg alternatieven voor Bitpay hoor. We leven niet meer in 2013.

Dat weet jij, maar de grote merchant/webshops niet...
Exact.
legendary
Activity: 2744
Merit: 1193
I don't believe in denial.
February 17, 2015, 08:18:33 AM
En Bitpay gaat ook een keer gehackt worden en ik gok dat dat gebeurt wanneer btc weer in opmars is.

Dat weet jij, maar de grote merchant/webshops niet...
member
Activity: 99
Merit: 10
February 17, 2015, 05:33:35 AM

legendary
February 16, 2015, 05:50:38 PM
Block halving is ergens in July 2016, maar ik denk dat we nogal vroeger beginnen met stijging omdat iedereen verwacht dat het gaat stijgen na de halving, dus beginnen ze al met kopen.
legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx
February 16, 2015, 01:10:09 PM
legendary
February 16, 2015, 04:24:47 AM
Elk systeem dat gemaakt is kan gehack worden de vraag is hoelang het duurt.En geen enkele financiële instelling is daar vrij van.En de vraag is hoe ga je er mee om.En daarom alle vertrouwen verliezen?

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2218740/2015/02/15/Geldspuwende-automaat-leidt-naar-een-van-grootste-bankroven-ooit.dhtml

Het banken systeem dat we kennen is ook niet veilig!
In de banken wereld heb je voldoende alternatieven, in de btc wereld leunt alles op bitpay
full member
Activity: 153
Merit: 100
February 15, 2015, 06:23:06 AM
Elk systeem dat gemaakt is kan gehack worden de vraag is hoelang het duurt.En geen enkele financiële instelling is daar vrij van.En de vraag is hoe ga je er mee om.En daarom alle vertrouwen verliezen?

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2218740/2015/02/15/Geldspuwende-automaat-leidt-naar-een-van-grootste-bankroven-ooit.dhtml

Het banken systeem dat we kennen is ook niet veilig!
legendary
February 14, 2015, 02:47:05 PM
Meeste voorspellen toch een aantal jaar zie ik voordat bitcoin the hoge cijfers haalt, maar met bitcoin weet je het eigenlijk nooit. Het kan zelfs deze maand zijn. Stel dat Walmart of Mcdonalds opeens bitcoin accepteert dan vliegt de prijs echt omhoog. Zulke nieuws komen gewoon uit het niets en meestal verwacht niemand zoiets.
Maakt niks uit, ze gebruiken toch allemaal Bitpay, dat is niet echt bitcoin accepteren. Immers accepeerd bitpay eigenlijk de bitcoins, niet McDonalds, Microsoft of WallMarkt, want die accepteren alleen maar Dollars en Euro`s.

Zodra een onderneming echt zelf bitcoins accepteert en zelf bitcoins opspaart en zelf deze wisselt voor dollars, dan gaan we pas echt omhoog.

Laten we eerst maar hopen dat alle grote webshops bitcoin gaan accepteren via Bitpay. Betere aandacht kan bitcoin immers niet krijgen. Na enkele jaren zullen er dan , na wat reguleringen, vast wel ondernemingen zijn die een bepaald percentage aan bitcoins vasthouden.
EN wat als Bitpay insolvent geraakt? of ernstig gehackt wordt.  Bitcoin is Bitpay.  Als Bitpay valt om wat voor redenen ook, valt de bitcoin koers zoals we die nu kennen naar de single numbers.
hero member
Activity: 559
Merit: 500
February 14, 2015, 04:58:21 AM
Meeste voorspellen toch een aantal jaar zie ik voordat bitcoin the hoge cijfers haalt, maar met bitcoin weet je het eigenlijk nooit. Het kan zelfs deze maand zijn. Stel dat Walmart of Mcdonalds opeens bitcoin accepteert dan vliegt de prijs echt omhoog. Zulke nieuws komen gewoon uit het niets en meestal verwacht niemand zoiets.
Maakt niks uit, ze gebruiken toch allemaal Bitpay, dat is niet echt bitcoin accepteren. Immers accepeerd bitpay eigenlijk de bitcoins, niet McDonalds, Microsoft of WallMarkt, want die accepteren alleen maar Dollars en Euro`s.

Zodra een onderneming echt zelf bitcoins accepteert en zelf bitcoins opspaart en zelf deze wisselt voor dollars, dan gaan we pas echt omhoog.

Laten we eerst maar hopen dat alle grote webshops bitcoin gaan accepteren via Bitpay. Betere aandacht kan bitcoin immers niet krijgen. Na enkele jaren zullen er dan , na wat reguleringen, vast wel ondernemingen zijn die een bepaald percentage aan bitcoins vasthouden.
legendary
February 14, 2015, 03:05:07 AM

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
February 13, 2015, 10:28:56 AM

het zal dan omhoog vliegen omdat er een hype is, maar even snel weer ineen zakken als een pudding.
Waarom? Merchants die BTC aanvaarden aanvaarden BTC enkel als betaalsysteem, niet als store of value.

Akkoord, het zal de exposure vergroten waardoor en hopelijk wat nieuwe bitcoiners bijkomen die op hun beurt bitcoin als store of value gaan gebruiken, maar de hype is steeds groter dan het reële effect.
Wat we op termijn nodig hebben is winkels en bedrijven die BTC (deels) gaan bijhouden en niet dumpen (via bvb bitpay) voor cash.

Wat we dus nodig hebben is een relatief GESTAGE stijging van de koers, zodat er weinig risico (en een klein positief voordeel) gekoppeld is aan het aanhouden van bitcoin. We hebben dus een stabiele koers nodig om een koersstijging te krijgen. Redelijk contradictorisch dus.

En toch werkt het zo. ik zal zéér tevreden zijn als we dit jaar bvb elke maand 5-10% zouden stijgen zonder pieken naar boven én beneden. Het geeft vertrouwen aan de mensen in de markt, waardoor coins die opgekocht worden NIET worden uitgegeven of verkocht. Hoarding FTW!
legendary
February 13, 2015, 10:02:56 AM
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
February 13, 2015, 09:14:22 AM
als we dit jaar 800 USD halen zal het mooi zijn. ik verwacht persoonlijk niet meer.
Block reward halving midden 2016 daarentegen zou wel weer eens een trigger voor hogere koersen kunnen worden Wink
sr. member
Activity: 252
Merit: 250
February 13, 2015, 08:56:49 AM

Hoezo aflopende zaak?
Omdat de koers daling aanblijft?
Je hebt zeker niet gezien hoe ongezond snel de manipulatieve (mtgox) stijging aan het begin van de hype (eind 2013) was.
Zonder die hype hadden we nu ook rond deze koers gezeten (misschien zelfs lager zo rond 150$) alleen dan in een uptrend.

Al die FUD verspreiders en mensen die "denken" te weten wat bitcoin is hebben blijkbaar de intentie van deze cryptocurrency gemist Wink

Zo bekeken zijn we dus nu weer terug opweg naar het moment van voor de stijging, dus kan de topictitel beter veranderd worden naar "op weg naar 100 USD Smiley"
Als hij daarna maar stabiel blijft en ik met bitcoins op meer plaatsten kan gaan betalen Smiley

Uptrend Wink
Ik ga er wel vanuit dat we 100$ niet meer halen.
The only way is up  Cool

Jij kan het mooi vertellen haha wat ik doe is fud verspreiden?
De tijd zal het leren Wink  wat mij betreft schiet die weer naar de 800 laat maar komen Wink
donator
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
February 13, 2015, 08:45:59 AM

Hoezo aflopende zaak?
Omdat de koers daling aanblijft?
Je hebt zeker niet gezien hoe ongezond snel de manipulatieve (mtgox) stijging aan het begin van de hype (eind 2013) was.
Zonder die hype hadden we nu ook rond deze koers gezeten (misschien zelfs lager zo rond 150$) alleen dan in een uptrend.

Al die FUD verspreiders en mensen die "denken" te weten wat bitcoin is hebben blijkbaar de intentie van deze cryptocurrency gemist Wink

Zo bekeken zijn we dus nu weer terug opweg naar het moment van voor de stijging, dus kan de topictitel beter veranderd worden naar "op weg naar 100 USD Smiley"
Als hij daarna maar stabiel blijft en ik met bitcoins op meer plaatsten kan gaan betalen Smiley

Uptrend Wink
Ik ga er wel vanuit dat we 100$ niet meer halen.
The only way is up  Cool
Pages:
Jump to: