Mja, eerst zien dan geloven van die grote Nederlandse banken.
Grote IT projecten in Nederland? Ik ben er bij voorbaat alweer een beetje huiverig voor.
Waarschijnlijk halen ze de vooraf afgesproken deadline niet en gaan ze een paar keer over het vooraf afgesproken budget (wat de consument dan uiteindelijk weer mag gaan betalen).
Kunnen een paar IT'ers van de grote Nederlandse banken die te maken hebben met alle bureaucratische rompslomp een beter systeem opzetten dan de over de hele wereld verspreidde intellectuelen van de cryptowereld?
Hoe goed zal dit samen werken met andere (buitenlandse) banken, en hoe lang zal het duren voordat alles verschillende systemen überhaupt samenwerken?
Nee, ik zie dit systeem van de banken nog niet zo snel iets van betekenis worden zodat het cryptovaluta kan gaan vervangen.
Maar dan vraag ik me af: waarom stoppen jullie hier jullie tijd nog in als jullie er toch niet meer in geloven?
Ik heb mijn bitcoin tijd al gehad 2010~tot December 2013
In de laatste week van november en 1e week van december al mijn Bitcoins en Litecoins verkocht op All time High (
De €3200 All Time High buiten beschouwing gelaten)
Sinds dien heb ik mijn refferal mining inkomsten gehad, daarmee speel ik wat en betaal vooral een boel uit via Clevercoin, koop-bitcoin.nl en Bitonic.
Ik zal nooit meer even 6000 euro aan bitcoins kopen zoals ik dat vroeger wel had gedaan.
En ik vind het leuk, leuke techniek, erg interessant.