In randurile de mai jos gasiti pozitia noastra oficiala.
Programatorul principal a luat accesele de la server si de la codurile sursa.
Va rugam sa va retrageti banii de pe platforma.
TOTI UTILIZATORI ISI VOR PRIMI BANII, dupa verificarea manuala a fiecarei operatiuni.
Buna Ziua,
Sunt asa zisul 'Programator Principal'. Asa poreclit de domnul Horea Vuscan. Cel care posteaza.
Acum cateva luni despre aceiasi om Horea Vuscan Zicea:
'35011 HoreaV -5 Naphex 2014-04-28 10:08:43 10 Best programmer that i ever worked with. Cofounder at BTCXchange.ro'
http://bitcoin-otc.com/viewratingdetail.php?nick=NaphexInitial am evitat sa postez pe forum nevrand sa particip la drama creata.
Am sa repet acelasi lucruri care ii le-am transmis si Dnl-ui Horea Vuscan ieri la telefon. Dar se pare ca dansul a decis sa ignore si sa continue amenintarile/santajul pe forum.
A) NU am atins NICI UN ACESS LA servere. Serverele cu pricina de care vorbeste sunt servere LOCKDOWN prin definitie fara acess.
Din motive de securitate si pentru faptul ca pastreaza datele secrete. Ca sa acceseze aceste servere trebuie sa vorbeasca cu cei de la DataCenter
Sa le conecteze si sa le acceseze. ACESTEA SUNT PROCEDEE STANDARD. Serverele respective contin datele AUTHORITIVE si NU SUNT DESTINATE pentru a fi accesate.
B) Absolut toate retragerile de la BTCXchange sunt confirmate de utilizatori. Prin email + detaliile de access/ otp sau yubikey.
Nu este nimic mai mult nevoie si toate retragerile sunt pre autentificate. El sustine care are oarecare verificari de facut.
Toate sistemele pentru efectuare retragerilor sunt functionale.
Retragerile BTC au functionat si inca functioneaza normal.
C) Legat de demisii, luni la 8.30 dimineata gand am ajuns la birou fetele de la support/design (care lucrau 8h pe zi acolo) si alti angjati erau deja concediate si domnul Horea Vuscan avea un teanc de demisii pe masa. Doar dupa a venit demisia mea, vazand ce se intampla.