Author

Topic: Српски (Serbian) - page 199. (Read 3604850 times)

hero member
Activity: 742
Merit: 500
I'm dying.
December 13, 2015, 05:49:00 PM
Ja ne znam da li neko od vas obilazi ovu temu ponekad, zanima me da li se neko od vas igra sa ovim kockicama ili nesto drugo? Ja sam tako reci pocetnik u svemu ovome, primetio sam tek skoro ovaj refferal sistem. Ja dosta stvari pronalazim sam, nemam puno novcica ali se igram tu i tamo malo dobijam, malo vise gubim Smiley.  Poenta je da mogu da budem nekom taj refferal, sto da se baci tih nekoliko posto..jel imate nesto organizovano da svi radite za jedan account ili vec nesto?
Nemoj da ti pada na pamet da pocnes da se kockas. Samo budale i oni koji su placeni da promovisu ta kazina to rade.

Sto se tice referral-a, tesko je. Postoji mnogo ljudi koje rade to. Jedino  da nadjes neki nov kazino i da pocnes da promovises.
Naleteo sam na ovaj sinoc: http://blockbets.com/ imaju 33% ref reward. Sto je LUDO. Niko ne daje toliko puno.

Mi nismo ni svesni koliko ima dobrih sansi da se zaradi sada i da se radi na ovim cripto sajtovima.
Zivimo u mrtvoj Srbiji plate 20000 din i to ako imas srecu da nadjes posao.

Ja za Primedice radim vec neko vreme, placaju me ljudi vise nego sto kod nas placaju hirurge i doktore.

Tako da svima vama koji ste ovde i vec ste u ovom svetu, savetujem da trazite posao van zemlje za ove sajtove koji se sada razvijaju i krecu. Bitcoin je savrsen nacin da se nadje posao u inostranstvu da se prima plata na veoma jednostavan nacin, zivis u Srbiji a primas inostranu platu Smiley .
Hoces da kazes da Stunna placa platu normalno?
legendary
Activity: 1022
Merit: 1000
Blocklancer - Freelance on the Blockchain
December 03, 2015, 11:25:33 AM
Nisam bio na forumu ovome dosta dugo mislim da ovaj mesec malo skupljam postove padakrenem u neku kampanju imao sam posladosta i neku sicu sam uzimao od refova sa fauceta
legendary
Activity: 3248
Merit: 1179
November 04, 2015, 07:23:14 PM