Pages:
Author

Topic: Βοηθήστε να φτιαχτεί το πρώτο Ελληνικό νόμισμα - page 5. (Read 12629 times)

newbie
Activity: 8
Merit: 0
Έχω ξεκινήσει ένα κλώνο του Darkcoin που χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο X11.

Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε μια πολύ μικρή premine (5% -10%), αλλά την ίδια στιγμή πιστεύω ότι πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς άλλα εθνικά νομίσματα, όπως Auroracoin, πανε.

Αυτό είναι ένα σοβαρό έργο και δεν πρέπει να βιαστούμε.

Μήπως σας αρέσει το όνομα Kρυπτοδραχμές? kDrachma?
sr. member
Activity: 250
Merit: 250
legendary
Activity: 975
Merit: 1003
Ερώτηση: Έχει κατοχυρώσει κάποιος απο εμάς το domain edrachma.gr ?
legendary
Activity: 910
Merit: 1000
Συμφωνώ με τον giorgosK σε όσα λέει.

από την πλευρά μου μπορώ να βοηθήσω -όσο μπορώ- στη διάδοση μέσω social media και πιθανότατα σε ελληνικά ειδησεογραφικά sites & blogs.
sr. member
Activity: 478
Merit: 253
Πολλές ερωτήσεις από εχθές που μπήκα τελευταία

μερικές προσωπικές παρατηρήσεις πρώτα
- εγώ είμαι προγραμματιστής αλλα περισσότερο ασχολούμαι με web development/design οπότε οποιος έχει ασχοληθεί περισσότερο με bitcoin/altcoin ας προσφερθεί να μας εξηγήσει/καθοδηγήσει στον τομέα αυτό (σε τεχνικά θέματα)
- έχω αναλάβει άτυπα να στήσω ένα collaboration space - drupal open atrium το οποίο θα είναι πολύ σύντομα έτοιμο, οποιος ξέρει το OA2 μπορεί να βοηθήσε και σε αυτο το κομμάτι, αν υπάρχει κάτι που ίσως προτιμάτε περισσότερο και υπάρχει κάποιος που να το στήσει τότε να σταματήσω την υλοποίηση
- το greececoin δεν νομίζω ότι είναι scam παρόλα αυτά έχει φτιαχτεί μόνο για να οφελείσει τον developer οπότε ότι απάντησει θα κάνει τον καθένα να το προωθήση είναι προς όφελος του
- αλλά από την άλλη δεν νομίζω ότι όσες πληροφορίες και να δώσουμε στους developers to Greececoin θα μπορέσουν να πετύχουν αυτο για το οποίο συζητάμε εδώ