Pages:
Author

Topic: African Proverbs in Pidgin - page 29. (Read 9496 times)

Activity: 1120
Merit: 555
February 11, 2022, 03:31:38 AM
Na as e dey hot I wan dey drop am for una now.

Proverb:
For Pighin: Our people deybtalk say, na person way hold the head of cutlass or machete, na em get power.
Meaning: Na just to tell you say, make we try dey get respect for authority. Person way you know say, if e vex or make some kind waka via your matter, e go wayh you, you no dey carry stubborn head or you no go gree waka dey worry that kind person. E fit cut you off anytime and e ho still dey run en thing. Make we dey use our head.
Congratulations smartvirus for your new rank e nor easy to reach where you reach. The African proverb family dey celebrate with you. I don pour sapele water for your cup to wish you more and more achievements to come. Na mpamaegbu own I dey wait for next
Proverb: Person way shit for church use bible clean yanch fit forget but the person way clean the shit can never forget
Meaning: When we do some kind stupid things na our family and loved ones dey carry the shame pass
legendary
Activity: 1414
Merit: 1108
February 10, 2022, 03:33:56 PM
Na as e dey hot I wan dey drop am for una now.

Proverb:
For Pighin: Our people dey talk say, na person way hold the head of cutlass or machete, na em get power.
Meaning: Na just to tell you say, make we try dey get respect for authority. Person way you know say, if e vex or make some kind waka via your matter, e go wayh you, them no dey carry stubborn head or i no go gree waka dey worry that kind person. E fit cut you off at anytime and e go still dey run en thing. Make we dey use our head.
legendary
February 08, 2022, 05:28:39 PM
Omo, I bin dey opportune today to dey one kind meeting with some people via administration work and e con turn out say, e get watin me don identify say e bad, like e nor dey help at all and we dey see the result from watin dey sup. The best excuse way them up with after I complain na say, na the system and even inside the system, people way e go sure for go still burst out. I just weak, na one one of my flow tell me say:

Proverb:
For Pighin: our people say, them nor dey clean dog nose because, e go always dey dirty!
Meaning: there are some things way be say, e don dey so adapted to man way be say, nor how way you wan take change am. Even when e turn out to be, watin no dey favour ram.
legendary
Activity: 2674
Merit: 1208
Once a man, twice a child!
February 07, 2022, 06:36:42 PM
~snipped~
Yo go dey fry betta eggs now on top refined groundnut oil 🤪. Abeg, make una dey careful wit una account and wallet security online for any any especially now wey una don try build account to dis level. And for any of una wey neva stake dem wallet here, make una try do. D thread for dat dey for Meta. https://bitcointalksearch.org/topic/stake-your-bitcoin-address-here-996318

One luv, my people
legendary
February 07, 2022, 05:24:54 PM
@Smartvirus, congratulobia bro. E dey sweet my belle die weneva I see una dey grow and rank up like dis. Persin wey work supposed to enjoy d sweat of im labour. Enjoy d moment and kontinue to dey give us positive vibes. Enjoy bro.
No be chaise o my real G. As I see am cef eh, to come online first tire me cef because, the feeling e carry no be play. The Hero doings eh, na just small reputation legendary e carry pass this one I swear. The joy be say, las-las person dey see progress and na una way be my own them dey run am on a steady for we. Like this eh, the naija wise quote don dey do me ogbidi-gbidi-gbidi for belle and I go soon drop am make we corner dey day rich. I tuale for una way sabi and my own person Mpamaegbu, you dey carried.
Activity: 896
Merit: 584
BTC, a coin of today and tomorrow.
February 07, 2022, 03:01:07 PM
Senior Man I dey loyal, I dey under ur bonnet like this!
Boss Mpamaegbu , I dey loyal,you dey do more than enough for here
I wan dedicate one Proverb for our guy here wey dem hack em account his name is Gasty4.
Proverb:Person wey hold me for ground hold himself join.
Meaning:He who oppresses others is indirectly oppressing himself.
Person wey hack that account no fit userm for good thing, because oga brainboss don already tag the account.
legendary
February 07, 2022, 01:36:20 PM
@Smartvirus, congratulobia bro. E dey sweet my belle die weneva I see una dey grow and rank up like dis. Persin wey work supposed to enjoy d sweat of im labour. Enjoy d moment and kontinue to dey give us positive vibes. Enjoy bro.
legendary
February 03, 2022, 03:51:20 PM
I hear una my people, una dey speak for me and e dey tinkle my ear.
Oya na, make we collect this one for body.

Proverb:
Pighin: My people say, them no dey fetch water to go pour for well.
Meaning: Some effort aren't just worth stressing as, they are point less, the aims and goals are practically unachievable.
Like person way no wan learn, you con dey force am or person way no dey fit accept charge of idea, you fit dey waste your time las-las.
legendary
February 02, 2022, 07:43:28 PM
Persin nor dey tell anoda persin sey make dem boil water for am sey im wan fall from tree.
Meaning: Accidents aren't planned. Otherwise, people would avoid them.
Activity: 882
Merit: 507
Defend Bitcoin and its PoW: bitcoincleanup.com
February 02, 2022, 06:43:11 AM
Fly we're no dey hear word go follow death body enter grave:
Translated to: hardened heart against correction lead to untimely death.
legendary
Activity: 1246
Merit: 1071
February 01, 2022, 04:58:52 PM

lmao, inside bonnet dey hot ooo, you nor go like dey under umbrella, lol.

Our people say , Kolanut & palmwine wey dem go take serve elders for evening, na for morning dem buy am, because you fit nor see am buy later.

Meaning - Make proper preparations always.
Activity: 966
Merit: 701
February 01, 2022, 11:34:31 AM
Proverb: The same turning garri( eba turner) way them dey use bake eba for good pikin na them go still flog pikin way stubborn
Meaning: Good deed is rewarded handsomely and bad deeds are punished with the same hand
Proverb: Man way get work no dey do aproko for compound
Meaning: a busy man cannot be found gossiping others
Activity: 98
Merit: 36
February 01, 2022, 09:41:19 AM
Gasty4 you go identify yourself oo shuoo. I don confirm say na grammar school you go. You dey drop proverb like DJ Khaled I comot cap for you
Proverb:who never sidown for chair nor dey lap person
Meaning: poverty nor go fit help poverty comot for poverty

Boss Mpamaegbu , I dey loyal,you dey do more than enough for here
Activity: 1050
Merit: 501
February 01, 2022, 04:54:45 AM
Una d moda proverbs for here badly. I say make I follow una drop one for here.
Proverb: The Yoruba people say "if we don't have bats, we can make sacrificial offerings with other birds"
Meaning: if what you hope for, didn't come your way, make use of the available one.
February 01, 2022, 01:30:05 AM
Gasty4 you go identify yourself oo shuoo. I don confirm say na grammar school you go. You dey drop proverb like DJ Khaled I comot cap for you
Proverb:who never sidown for chair nor dey lap person
Meaning: poverty nor go fit help poverty comot for poverty
Activity: 98
Merit: 36
January 31, 2022, 10:05:34 PM
IF YOU TAKE COW EYE LOOK GRASS, NA ONLY GRASS GRASS YOU GO DEY SEE!
MEANING: How you see life does really matters, at times you need to change your mentality and look further than you think.

FIREWOOD WEH DEM DEY USE FOR RAINY SEASON, NA FOR DRY SEASON DEY DEY GATHER AM!
MEANING: Humans should plan good, planning for the bad days too,coz their comes bad days after them good one's.

IF GIVER NO DEY CAREFUL, BEGGER GO FIRST AM BUILD HOUSE!
MEANING:You'd shouldn't be a fool while trying to be a cheerful giver, always do this with disipline,humans abuse good things.

Ornah good morning and happy new month!! 🖤
January 27, 2022, 12:12:49 PM
Proverb: Person way you sabi dem nor dey use torch find am for night.
Meaning: A true friend is known in times of difficulty.
legendary
January 26, 2022, 05:49:18 PM
Persin wey nor dey where dem fight war nor dey know sey war na die.
Meaning: Those who don't know what they enjoy in moment of peace take it for granted.
Activity: 966
Merit: 701
January 26, 2022, 05:11:12 PM
Proverb: na rat way dey inside house nai dey show outsider where to enter
Meaning: There is no enemy greater than the one within

Make we dey help each other make we no scatter the small tin we get. Who dey outside no suppose know our weak point. Na we go use our hand promote our own e get why I yan this one this night. Na food for thought I drop here.
legendary
January 26, 2022, 05:03:05 PM
Proverb: Na presence of lazy man them take dey kill strong man
Meaning: survival is not dependent on strength but wisdom
Mpamaegbu we dey see you. This thread no busy like before again proverb don finish for mouth? Or na poor visibility dey worry us I go post am for our local thread make others know say we dey here.
Nor worry, una dey talk talk for here. Omo, Mpamaegbu, this thread way you bin start eh, e sure die. Watin I dey see here na stuff way be say eh, I no dey hear on a normal day. E generic die and e all make sense. E dey surprise me say, no matter how we advance for  the  life, many of us still carry our tradition join body. That na to say, una be Ogbenge for this corner. Plus, I like the growth via the new new faces way don de burst in the corner. Even at that too, I still get joy for the old faces way there hand never tire to dey make here dey bubble. I salama for all of una. We ho dey run am dey go. Bless up!
Pages:
Jump to: